t_man Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Logg deg inn! Endret 18. juli 2007 av t_man Lenke til kommentar
Forfe Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 ..og logg deg inn! 9096701[/snapback] mm... nå gjelder det å finne seg hybel i trondheim fort som f... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Heh. de har klart å feilbehandle søknaden min. Flott, flott. Jeg skal krangle med noen i morgen til de setter seg under pulten og griner. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hmm, jeg får ikke logget inn, jeg taster da vitterlig inn personnummer og passord som står på det tilsendte infokortet.. ?! Har tilbudene kommet altså? sier ikke det på søkofonen.. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Æsj, kom ikke inn på journalistikk ved UiS...3,6 poeng ifra Lenke til kommentar
swanky Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Heh. de har klart å feilbehandle søknaden min. Flott, flott. Jeg skal krangle med noen i morgen til de setter seg under pulten og griner. 9096855[/snapback] Hva søkte du? Dersom de har gjort en faktisk feil så trenger du ikke krangle, det er bare å påpeke den. Endret 18. juli 2007 av swanky Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Woo! Industriell Design ved NTNU! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Tatt opp på siv.ing. i kjemi og bioteknologi, som var førstevalget. Godt fornøyd. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Aaah, da ble ventetiden forkortet. Kom inn på førstevalget, hurra! Nidaros, ich komme! Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 nei.. alt faller sammen for meg. Jeg kom ikke inn på NTNU. venteliste nummer 9. men det står ' Venteliste, men studiet vil trolig ikke ta inn flere' va skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 nei.. alt faller sammen for meg. Jeg kom ikke inn på NTNU. venteliste nummer 9. men det står' Venteliste, men studiet vil trolig ikke ta inn flere' va skal jeg gjøre 9098033[/snapback] Ta et år på folkehøgskole, da vel! Mange venner av meg som har gjort det og er strålende fornøyde. De får et rolig år, masse nye bekjentskaper og flere poeng ved neste års opptak. Vinn-vinn-vinn-situasjon spør du meg . Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) nei.. alt faller sammen for meg. Jeg kom ikke inn på NTNU. venteliste nummer 9. men det står' Venteliste, men studiet vil trolig ikke ta inn flere' va skal jeg gjøre 9098033[/snapback] Ta et år på folkehøgskole, da vel! Mange venner av meg som har gjort det og er strålende fornøyde. De får et rolig år, masse nye bekjentskaper og flere poeng ved neste års opptak. Vinn-vinn-vinn-situasjon spør du meg . 9098103[/snapback] skrev du det der bare for å sparke en som allerede ligger nede? Endret 18. juli 2007 av theydestroyedme Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 nei.. alt faller sammen for meg. Jeg kom ikke inn på NTNU. venteliste nummer 9. men det står' Venteliste, men studiet vil trolig ikke ta inn flere' va skal jeg gjøre 9098033[/snapback] Ta et år på folkehøgskole, da vel! Mange venner av meg som har gjort det og er strålende fornøyde. De får et rolig år, masse nye bekjentskaper og flere poeng ved neste års opptak. Vinn-vinn-vinn-situasjon spør du meg . 9098103[/snapback] skrev du det der bare for å sparke en som allerede ligger nede? 9098111[/snapback] Kan virke noe fandenivoldsk, men det er et seriøst forslag. For de fleste står det jo mellom folkehøgskole, jobb eller dassing om de ikke kommer inn. Da er folkehøgskole det lureste om du har lyst til å komme inn senere. Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Matematikk og økonomi ved UiO. Bra jeg allerede har en nyoppusset hybel på Kringsjå! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Statsvitenskap ved NTNU. Venteliste på Europakunnskap (engelsk). Men der ligger jeg evig langt bak i køen. Jeg trodde ikke jeg kunne klare å komme inn på Statsvitenskap og tenkte at historie blir nok bra det også. Goddamn, jeg ble litt glad nå. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 nanoteknologi på NTNU, førstevalget. Helt syke poenggrenser i år... Lenke til kommentar
GeO Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) OK, hva var poenggrensen i primærkvoten for nano? Litt spent på akkurat den. Så vidt jeg kan se, har vi kun tilgang til poenggrensen for det studiet vi selv har kommet inn på, eller ...? Edit: For siv.ing. i kjemi- og bioteknologi har denne grensen økt fra 57,5 til 59,4, etter hva jeg kan forstå av statistikk og info fra SO. Endret 19. juli 2007 av TwinMOS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kom inn på førstevalget med 10 poengs margin, men takka nei... Har allerede kommet inn på flygelederutdanning. Woho ^^ Ellers var førstevalget Kognitiv Vitenskap ved UiB.... Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kom inn på bygg på HIO Har kåk i Oslo fra før av så det blir ingen stress. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Gah. Jeg har retta opp feilen samordnaopptak gjorde, så nå ligger jeg akkurat på grensen for studiet. Desverre er det flere som ligger der sammen med meg, og det er ikke plass til alle, så det blir trekning om hvem som får plassene i første inntaket. Hvis jeg ikke blir tatt inn da håper jeg noen dropper ut sånn at jeg kommer inn på suppleringsinntaket. *krysse fingre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå