Stylpe Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg er på jakt etter en tablet convertible for tiden, og hadde håpt å kunne bruke denne til også å spille World of Warcraft. Problemet er jo at det er knapt nok noen modeller som har dedikert grafikkort (dette kommer av at de ikke er myntet mot spillere, men mer mot "business-folk"), så da blir man sittende med integrert grafikk. Jeg prøvde WoW på en MacBook med GMA 950, og ikke bare hakket det, men det så horribelt ut. Teksturene var nærmest ensfarget, og spesialeffekter var fraværende. Vannet var ikke engang gjennomsiktig. Jeg hadde egentlig ikke forventet mye av det, men ærlig talt. Men det har jo begynt å komme laptop- og endelig tablet-modeller med GMA X3100 nå, og jeg lurte på om noen har spilt WoW på et slikt og kan fortelle meg hvordan det ser ut og flyter, gjerne med screenshots. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 GMA X3100 yter noe over det dobbelte av GMA950, om det kan gi deg en pekepinn. Ellers finnes det en tablet som heter Toshiba Tecra M4 som har ett dedikert Geforce Go6800 grafikkort, dette kjører WoW uten problemer. Modellen er ikke i salg lenger, men du kan jo kanskje finne en brukt, om du er interresert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå