Gå til innhold

Valgomat - usikker på valget til høsten?

Hvem fikk du på topp på Aftenpostens Valgomat?  

130 stemmer

1. 1. Hvem fikk du på topp på Aftenpostens Valgomat?

• Arbeiderpartiet
      9
    • Fremskrittspartiet
      39
    • Høyre
      30
    • Kristelig Folkepart
      3
    • Rød Valgallianse
      9
    • Senterpartiet
      3
    • Sosialistisk Venstrepart
      12
    • Venstre
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altfor mange som stemmer Ap uten å vite hva de står for. Det viser jo seg at mange Ap'ere egentlig er FrP'ere i slike tester.

9197133[/snapback]

Uten å stole for mye på tester, synes jeg det virker som om veldig mange har "arvet" AP-stemmen fra foreldre eller andre slektninger.

Trynemjoel: Døøøøøøø! xD

Lenke til kommentar

Frp høyest hos meg, tett fulgt av Høyre - som nok kommer til å få min stemme. Uansett er det bare de to som kom over 50% med hhv. 56 og 51, jeg tror politikere generelt har for bastante standpunkter til at jeg kan si meg enig i dem særlig ofte.

Det å mene at noen skal ha rett til gratis kunstig befruktning er automatisk disk fra meg.

EDIT: Ved andre gjennomgang - hvor jeg fant ut at jeg hadde vært litt kjapp på enkelte spørsmål - fikk jeg Høyre på topp med 51%, Frp på andre med 44% og SV som nummer tre med 33%. Mer i tråd med hva jeg hadde trodd på forhånd; jeg har personlig en oppfatning om at staten ikke bør være konsekvent restriktiv eller liberal, men kunne ta avgjørelser uavhengig av en bakenforliggende ideologi i hvert enkelttilfelle.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...