Yaricks Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Veldig tøft prosjekt! Ser frem til å følge denne videre! Lykke til! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Takk takk:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Snart tid for update? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Veldig snart ja. Annonserte en update dagen etter forrige update, men fikk ikke tid grunnet trening. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 gleder meg til og se en update =) Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Forhåpentligvis kommer den ikke før om så altfor lenge! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei! Vil bare si at jeg ikke har gitt opp på noen måte, det skorter bare litt på motivasjonen for tiden. Skal ferdigstille prosjektet uten tvil, samme hvor lang tid det tar. Det er bra, du må i hvert fall ikke gi opp nei! Ser ut som dette kan bli veldig morsomt og bra hvis du får fullført det på en god måte. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Var på Clas i går og kjøpte noen brytere.. Begynner å lodde ledninger om ikke så altfor lenge.. Skal prøve mitt beste I.A.G! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Skjer det ikke noe snart? Har du tatt permanent ferie? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Neida.. Som det står i signaturen min skal jeg gjøre det ferdig, men om det blir iløpet av vinteren eller om jeg drøyer det til våren og snillere temperaturer, er enda uvisst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå