Goscinny Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Bra du er godt i gang. Jeg er imidlertid litt skeptisk til platen foran av en grunn; det ene stedet hvor du har kuttet, er det ikke mange millimetrene tykt, ser det ut til! Syns du den sitter godt nok? Goscinny Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Ser ikke helt hva du tenker på? Hvis du tenker på vinduet, ser det nok litt tynt ut fordi jeg brukte en slags pussemaskin og pussa ned kanten så den ikke skulle være så veldig markert i forhold til glasset. Hjemme nå, fortsetter i morra! Update kommer nå.. _Startfanet_'' EDIT: Nvm, nå så jeg hva du mente. Det er litt smalt, men så lenge jeg er forsiktig før jeg får montert skal det gå bra. Skal legge platene inntil hverandre slik at det får solid støtte. Endret 1. august 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Har skjært ut hull til PSU nå, og har tenkt å stealthe PSU'n.. Er det bare å skru av bakdekselet og lakke den? Noe jeg må tenke på? Startfanet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvilken type list skal du ha på utsiden av "vinduene"? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Kult prosjekt du har startet på, gleder meg til å se resultatet... Endret 5. august 2007 av aGal Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Hvilken type list skal du ha på utsiden av "vinduene"? 9212734[/snapback] Vet ikke helt enda. Hvis jeg skal ha da. Men blir nok til noe enkelt noe. Kult prosjekt du har startet på, gleder meg til å se resultatet... 9212990[/snapback] Takk, får håpe det blir bra! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ser ut som et bra prosjekt dette her! Håper det blir bra! Jeg følger med! Stå på! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Ser ut som et bra prosjekt dette her! Håper det blir bra! Jeg følger med! Stå på! 9281305[/snapback] Takktakk:) Lenke til kommentar
heanriik Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hvordan fikk du sponsing av vendur ? sendte du dem en mail eller kjenner du dem? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Sendte mail og spurte pent. Se DENNE guiden. Bla litt ned så finner du et avsnitt om sponsing. Mvh Jacob Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hehe. Ser ekstremt spennende ut! Skal følge med på denne! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Bra:) Er det noen der ute som har en PSU-brakett liggende og som er villige til å sende det til meg i posten? Isåfall, PM meg her på forumet. Bor i Kristiansandsområdene hvis henting er aktuelt. Mvh Jacob Endret 16. august 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Skal prøve å få til en update i morgen:) Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Da er ny update ute. Sjekk worklog, link finner du i førstepost her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Eller å bare trykke på linken i signaturen din. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Sant det, meget bra observert. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hmm, dette virket gøy... virker som jeg kommer til følge ekstra nøye med her ja. Stå på! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Takk takk, setter utrolig stor pris på de få kommentarene jeg får:) Planen var å bygge litt idag, men må vente til i morra. Mvh Jacob Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 skjer det ikke noe mer snart eller?? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Beklager for utrolig lite fremgang. Får aldri tid, alltid noe som kommer opp enten det er trening eller kamp, og plutselig ringer et annet lag og spør om jeg kan spille for dem osv. I morra skal komme med en update, jeg kan nesten love! Har forresten malt en del uten å lage noe update på akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå