Startfanet Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Prøver å få tak i noen som kan sponse meg med 2 katoder og en liten kabinettvifte. Har stått litt stille siden jeg gjerne ville ha dette i boks før jeg bygde videre, men ser ut til at jeg bare bygger videre og kjøper katodene selv. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Update 30. august. Hei! Da er det endelig tid for en update. Stått litt stille, men skal prøve å få gjort mye framover. Det jeg gjorde idag var å male; skulle gjerne fortsatt men det må tørke Tok ingen bilder underveis, gadd ikke risikere å søle maling på kamera. Malte mesteparten av huset, fikk ikke gjort alt pga ulike grunner. Her kommer hvertfall noen bilder. Samlebilde av alt jeg malte -Dårlig fokus, my bad Ene siden -Firkanta hull er til av/på til lysene. Ser skjeve ut men er helt rett med knappene installert. Ujevnhetene ser du knapt, bare blitzen som forsterker det. Skal selvfølgelig ha et strøk til med maling og pusse ned alle ujevnheter. Motsatt side enn forrige bilde -Ble nokså fornøyd:) Forsiden klar til maling. -Maskerte påknappen Her har jeg maskert vinduene jeg var så dum å sette inn før jeg hadde malt. -Stress! Hadde kun en utrolig skjør tape som ble revet i to av ingenting. Pus passer på plexiglassene Mvh Jacob Kommentarer vil jeg ha her! Edit: Skal ha et strøk til med maling. Endret 30. august 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Har sendt ut noen mailer om å få spons, og fikk tilbake fra Netshop at de skulle behandle forespørselen. Utrolig raskt svar, cred til Netshop. Noen få timer gikk det før jeg fikk tilbake. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Endelig update! 18-09 Takk til TRibal89 som sparket meg igang igjen:) Alt er ferdig malt nå med to strøk, alle vinduer festet og (nesten) alt utskjært. Eneste som er igjen er å fikse en bil til HDD-rack, lage 5,25" rack, feste på portene, lage pipe ( Må vente til jeg får fiksa en 40mm vifte) og skru alt sammen. I morra skal jeg begynne å skru litt sammen. Her er ihvertfall noen bilder av det som er gjort til nå. Her er de siste glassene festet -Brukte silikon Alle delene til andre etasje -De to største platene skal males i annen farge etterhvert. En av sidene og bunn/topp Følg med i morra:) -Jacob Endret 18. september 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Update 13/10-07 Her kommer noen bilder: Satt sammen hele underetasjen med teip, bare for å se litt hvordan resultatet kommer til å se ut -Ser nokså støvete og fælt ut, men et sveip med en klut og støvet er borte Fra siden Andre siden Ovenifra, foran. Viser tydelig at jeg må skjære ut ny plate PSU skal ligge på. Må også male kantene bedre på alle delene. -Det betyr mer skjæring, pussing og maling. Detaljbilde, siden. Her skal det risses/males inn en dør Håper dere ikke har mistet troen på at jeg får fullført prosjektet. Under følger en liten todo-liste: - Lage ny plate mellom første- og andreetasje. - Fikse HDD og 5.25" rack - Fikse 40mm vifte og evt. katoder - Lage pipe - Lage nye/feste på porter - Male taket i en annen farge - Skru alt sammen Mvh Jacob. Kommentarer hjelper på motivasjonen! Endret 13. oktober 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Hei! Vil bare si at jeg ikke har gitt opp på noen måte, det skorter bare litt på motivasjonen for tiden. Skal ferdigstille prosjektet uten tvil, samme hvor lang tid det tar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå