DilliMusic Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) heisann ja da er det vel på tide at jeg får noe kritikk og. så dere kan ta å grille meg ganske godt nå. siden jeg selv er klar over at det ikke er bra nok men min lathet tar over. Info: Lagd og surret med i Reason. Lydene er lagd selv. men kick og slikt er det vengeance som må ta æren for. ellers satt over til rewire i sonar der kompisen min tok opp vokalene. Mark A. Merk dere det ja vel håper det faller i smak. og kan anbefale låta på høy volum. sett opp lyden folkens. ellers enjoy. LINK Mvh Dilly Man AKA Dilli Endret 18. juli 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 haha, dette var jo jammen ikke ille! Du blir bedre. Den technosynthsolotingen er veldig høy, synes jeg. Kicken blir veldig utydelig på det partiet og alt annet kommer også litt i skyggen. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 takker tenker du på den som går fra begynnelsen av? eller sikter du til den som kommer uti der. den som jeg pitcher? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det er den som kommer litt uti. Den overskygger litt. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 ahh skal se å få gjort noe med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå