Gå til innhold

Ville Xbox360 takla SuperStarDustHD?

Coffey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avean har hatt noen av de beste gullkornene i Gamer historie!

360 vs PS3 var som David vs Goliath

9097287[/snapback]

Litt off-topic, men har samlet mange gullkorn fra dette forumet i en .txt-fil. Er vel en bruker som er der mer enn andre ja. :!:

9097607[/snapback]

Kan du legge den ut? :) Eller iallefall fortelle meg om jeg står i den ? :innocent: hehe

Lenke til kommentar

Woooow, ehm....., jeg fjerna forresten det siste jeg skreiv, siden folk ikke likte det, men jeg har faktisk merket før at det har kommet veldig mye "ps3 suger, kjøp 360, 360, 360, 360" på andre forum der jeg nevner PS3 på tråder med Xbox og PS3 prat. Menmen :) watteva....! Men til topic her, kremt:

Jeeeezes, jeg spørte om STARDUSTHD her jeg, ikke Lair, eller Cell, eller fanboys eller Avean :!:

Så takk til Bertelsen og KongRudi der, som faktisk, som jeg ser, er de eneste som har kommet med seriøse svar om StarDust her :)

Men offtopic her: Er det ikke så at Cell faktisk gjør at de kan kalkulere mye større info samtidig da? Er ikke det poenget med Cell?

EDIT: KongRudi: Suger du i det? Jeg begynner å få teken jeg :cool: Den derre flammesputern er best :D

Endret av RetardRabbit
Lenke til kommentar

OT: er helt sykt PS3 fanboy selv :p prøver og begrense meg her på forumet selv om jeg kansje ikke har vært så flink til det andre steder *host*Youtube*hark* :D

OT (on topic :p) tror ikke superstardust hd er det spilelt som best viser hva ps3 kan gjøre. ps3 er en ung spire og har mye mer og bidra med i fremtiden. bare se på ps2, hvor UTROLIG mye bedre de spillene som kom et par år etterpå var rent teknologisk. vent til rundt juni neste år. da tror jeg vi får se noe VIRKELIG fasinerende :)

jeg tror 360 kunne kjørt stardust hd hvis spillet var like godt tilpasset 360 som ps3. men bare vent og se :)

Lenke til kommentar
Så ett klipp av SuperStarDust på Gametrailers nå, første som slo meg var Geometry Wars rip-off.. Og å tro at det her er så unikt at kun kan gjøres på en Playstation 3 naivt

9100034[/snapback]

Det er veldig stor forskjell på de tekniske tingene gjort i disse spillene.

Super Stardust etter dine kriterier kan bare bli gjort på PS3, siden det kom først ut på Amiga i 1995, og på PC i 1996, og PS3 i 2007..

Så siden det er en rip-off av ett spill som kom til Xbox i 2003, og 360 i 2006 (?), kan det bare gjøres på PS3, siden det er eneste konsoll vi vet om som har 4D-kompatibilitet, og kan reise i tid. :)

In your face Xbot! :D

Lenke til kommentar

Då trur eg vi anser dette emnet som ferdig diskutert. Dei få som ønska å svare på trådstarters spørsmål har tydlegvis gjort dette. Krangle-gjengen har og fått gjort sitt så då er det vel ikkje så mykje meir å diskutere. Ein sånn tråd vil uansett aldri kunne kome med eit skikkeleg svar, men bare basere seg på synsing.

Skulle det vere nokon som ønskjer å diskutere dette emnet vidare ber eg dykk sende meg ein PM. Eg vil då vurdere å opne tråden igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...