limb0 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Tenkte dette kunne bli en fin tråd om Camping. Om dere har en god guide eller noe annet dere har laget med det fantastiske rammeverket. Post det her! Jeg kan jo starte med http://polzr.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Camping er et fint lite rammeverk. Men merk dere at Markaby er veldig treigt i forhold til ERB/Erubis. Anbefaler alle å ta en titt på løsningen Lenke til kommentar
limb0 Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Har du noen benchmarks som du kan vise til? Jeg blir mer og mer glad i det lille rammeverket, syns det er kjempe morro og jobbe med. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Hadde en benchmark (Camping vs. Rails), hvor det var Markaby sin method_missing som var ankerpunktet (mener jeg i hvertfall). Skal se om jeg finner den EDIT: Now that I know Camping is slow, I have to wonder why. It looks like Markaby is the problem, based on profiling 50 requests: (ruby -rprofile) Endret 23. juli 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
limb0 Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Hmm, hvordan er ERB i forhold til Markaby da? Jeg ser noen steder sier folk at ERB er treigere, andre steder det motsatte. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg kjørte noen dårlige benchmark (tok ikke vare på resultatet) og Erubis var vel raskest... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 For interesserte kan jeg opplyse om at jeg holder på med et simpelt Plugin-system: Camping.goes :Example Example.needs :PageCaching, :Erubis module Example::Controllers class Index < R '/' def get cache do @time = Time.now render :index # templates/index.erb end end end class Sweep < R '/sweep' def get sweep(Index) redirect(Index) end end end Kan legge ut koden så fort jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå