Gå til innhold

Mount & Blade-TLD.


Anbefalte innlegg

For de av oss som har mye penger å bruke, så anbefaler jeg Lothloriens områder. Man finner mye godt utstyr der, inkludert de beste buene, armor med 28-11 armor, sterke hjelmer, osv. Det har sin pris, dog. Den rustningen jeg kjøpte med 28-11 protection (28 body protection, 11 leg protection) kosta nærmere 20.000 denars. Likevel, den duger fint i krig. Fin å se på er den også.

9112329[/snapback]

 

hvordan kommer man seg dit, jeg spiller alv og finner ikke veien hjem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vis du spiller alv, burde du starte i allveområdene, ikke i Edoras eller Minas Tirth. Jeg gjorde den feilen først, og måtte begynne på nytt fordi alltfor mange dager hadde gått.

 

Edit: Jeg har ingen helter, og er lvl 14 xD. Er det da en god ide å dra til Rohan/Gondor å samle sammen noen?

Endret av Nebbdyret
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte M&B for en stund siden, men finner ikke igjen aktiveringskoden. Kan ikke helt huske om den ble sendt på mail eller om den dukka opp i ett vindu.

Noen som vet hvor jeg kan finne min gamle kode?

 

Har forresten problemer me å få lasta ned denne mod'en. :( virker kult!

Lenke til kommentar

Send en mail til Taleworlds-folka da. De burde sikkert kjenne igjen mailen din. Eventuelt navnet også, kanskje.

 

EDIT: Koden får du forresten på mail, ja.

 

Nebbdyret, bare sjekk rundt omkring. Snakk med alle folkene du finner i byenes borger. Det er alltids noen som står her og der. Som sagt finner du en i Brigand Fort, og en i Minas Tirith.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Ja, har 3 helter nå, fant en i Minas Tirith, en i Edoras, og en i Brigand Fort.

Rivendell har blitt knust til meg nå tror jeg, kommer jeg til å slite framover da? :hmm:

 

Edit: Fy fane så digg M&B er! Jeg fikk i oppdrag å drepe en magiker som var i nærheten av Dol Guldur fra Galadriel, så jeg måtte sthelte inn sammen med noen av heroene mine å drepe han^^ Og vi fikk det til, vi knuste han. Og jeg fikk en RING av galadriel for det! Aner ikke hva den gjør, men jeg fikk en beskjed om at den gjorde meg sterkere eller noe, så den er en av makstens ringer :dribble:

Endret av Nebbdyret
Lenke til kommentar

Blir så irritert hver gang jeg ser en tråd om Mount & Blade. Har veldig lyst til å kjøpe det, men er under 18 så jeg har ikke noe visa el. som jeg kan bruke. :cry: (Og å få en av foreldrene til å kjøpe er ikke det letteste i verden.)

 

Men laster ned og skal prøve "trial" versjonen. Fungerer denne moden likevel?

Lenke til kommentar
Nesj da. Det er jo bare å storme samtidig som de andre mennene dine gjør det, så får dere jo lik motstand. Kommer du stormende alene er det jo en selvfølge at alle kommer mot deg.

 

Ellers kan du jo sette en del poeng på athletics, så kan du rett og slett løpe vekk fra fienden. :)

9133636[/snapback]

 

vel da jeg blir tatt av hesten så betyr det at alle folka mina er døde,

og det skal jo i teorien gå ann å spille inf char noe som ikke går nå,

før spillet blir sluppet som et helt spill bør de lage en eller annen form for kø ording så ikke 20 folk slår på deg samtidg,

Lenke til kommentar

Nei feil. Hestene heles etter hvert. Jeg har alltid minst èn ekstra hest i inventaret mitt, så når hesten jeg bruker blir "lame", så bytter jeg bare, og lar den andre hesten heles. De heles raskere om man sover eller drar til en healer enn om man bare løper rundt.

 

 

Unskyld meg.. men mine erfaringer med denne moden er ikke noe å skryte av.... Det er jo helt umulig å gjøre noe med 50 dinarer eller hva du nå starter med..

 

Så vet noen om noen gratishelter? Har fått Ulfas til nå..

9135886[/snapback]

 

Spillet er vanskelig i starten. Men bare kom deg til Brigand Fort. Der kan du møte en trainer, som "lærer" deg å slosse. Av ham tjener du også litt penger. Etterpå kan du gå til fortets arena og prøve deg litt der. Der kan du også tjene en del penger.

 

 

Nesj da. Det er jo bare å storme samtidig som de andre mennene dine gjør det, så får dere jo lik motstand. Kommer du stormende alene er det jo en selvfølge at alle kommer mot deg.

 

Ellers kan du jo sette en del poeng på athletics, så kan du rett og slett løpe vekk fra fienden. :)

9133636[/snapback]

 

vel da jeg blir tatt av hesten så betyr det at alle folka mina er døde,

og det skal jo i teorien gå ann å spille inf char noe som ikke går nå,

før spillet blir sluppet som et helt spill bør de lage en eller annen form for kø ording så ikke 20 folk slår på deg samtidg,

9133919[/snapback]

 

Nei da mister man realismen, og man føler ikke at man blir straffet for å gjøre en dårlig jobb. Da blir det mer som alle andre standard FPS, hvor alt er så balansert, osv. Velger man å møte en helvetes mektig fiende, så synes jeg bare en skal få svi litt om en ikke klarer det. Ikke bit over eplet om du ikke kan spise hele. :wee:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...