Gå til innhold

Hva er Utorrent, BitTorrent og de greiene?

Anbefalte innlegg

Hakke kjønt hva UTorrent er egentlig jeg... Er det sånn at hvis jeg laster ned en ting fra nettet lastes det ned inne i Utorrent?

9096302[/snapback]

nei. først går du inn på www.en_torrentside_som_jeg_ikke_kan_si.com og søker på feks linux. da vi du få noen resultat. du velger da "download torrent". da laster du ned en fil på max 1mb. denne fila er en torrentfil. når nedlastinga er ferdig åpner du den i feks Utorrent. Utorrent vil nå starte å laste ned Linux

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, da har du ikke lest.

Vel det blir litt vrient for meg å linke til en av de store torrentsidene

Hva sier dette deg? Jo, du er ute etter en webside, altså en side som inneholder torrents. Med forklaringene de andre har gitt på hva torrents er skulle ikke dette være så veldig vanskelig kost.

Lenke til kommentar
Jeg lastet ned Utorrent på Utorrent.com..

Hva skla jeg nå?? Hvordan laster jeg ned filmer osv.. Denne er vell lovlig?

9096257[/snapback]

Utorrent er lovlig, å laste ned filmer er ikke det. Det er som sagt heller ikke tillatt å linke til sider som inneholder piratkopiert materiale.

Lenke til kommentar
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

tror dene tråden må stenges.. :wallbash:

forbanna retningslinjer.... :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...