Gå til innhold

Plexi glass plater

Anbefalte innlegg

Driver for tiden å bygger nytt kabinett, og har da bestemt meg for å bruke en plexi-plate som forside i kabinettet

Lurer på om noen her kanksje vet hvor det går ann i få tak i det?

Den må være ca 50x30cm(eksakte mål er 48,5 x 27 cm) og noe sånn som en halv cm tykk....

Tenkte jeg skulle bruke en som er så tykk at jeg kan henge radiatoren til vannkjølingen på den, men bortsett fra det skal den ikke bære noe vekt...

Har sjekket litt på microplex om jeg kanskje kunne brukt noen av de vinduskittene, men de er litt for små...

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Driver for tiden å bygger nytt kabinett, og har da bestemt meg for å bruke en plexi-plate som forside i kabinettet. Lurer på om noen her kanksje vet hvor det går ann i få tak i det? Noen som har tips?

9096157[/snapback]

Det får du rimeligst hos en glassmester vil jeg tro. Kanskje også Biltema siden plexiglass brukes en del i biler og båter også.

Lenke til kommentar
Varierer sikkert stort, men jeg hørte med en glassmester i Lillestrøm, og han skulle ha 1000(!!)kr kvm.

9096311[/snapback]

Plexiglass er veldig dyrt, og prises pr. kvm ut fra tykkelsen. Det blir billigere hvis man kjøper hele plater, men det er det kun firmaer som har bruk for. Derfor nevnte jeg Biltema som jeg tror selger i ferdige mindre størrelser, og sikkert da til en rimeligere pris enn glassmestere. Hvis man går til en glassmester så spør om de har rester liggende. Disse er i varierende størrelser og selges ofte billigere i stedet for at de må kastes.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...