indahla Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg har en D-Link trådløs router i stua og en PC og XBOX på rommet ved siden av. Maskinen har et PCI Trådløst kort, så den kommer på nett. Jeg vil ha XBOX'en også på nettet. Kan jeg bruke et D-Link Access Point (DWL-G700AP) for å løse dette? I såfall koble access point'et til XBOX'en med en krysset/rett kabel? Event. kan jeg koble XBOX'en til Ethernet'et på maskinen med en krysset/rett kabel for å få den på nett på den måten? Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 du kan jo kjøpe et trådløst adapter fra microsoft til xboxen. Vet ikke om kabel til acces point vil funke Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 du kan jo kjøpe et trådløst adapter fra microsoft til xboxen.Vet ikke om kabel til acces point vil funke 9155159[/snapback] Hvis jeg kjøper denne Xbox 360 Wireless Network Adapter eller denne D-Link 108 Mbps Wireless Ethernet Adapter kan jeg da koble en av disse på en switch og så koble på flere maskiner på denne switchen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå