jan__ Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hei! Er på utkikk etter ny skjerm som fordet meste skal brukes til FPS spill(cs:s) noen som har noen gode tips? Jeg SKAL ha så lite ms som mulig. er dette et godt kjøp? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=78397 eller denna? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=62417 Også er jeg litt usikk pgr folk sier at de som produserer skjermer måles ms på forskjellig måter osv. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg har BenQ FP937S med 8 ms. Begynner å bli litt gammel kanskje, men ser ikke noe etterslep på denne. Den fikk gode kritikker for noen år siden. Testet av hardware.no. Den du vurderer har jo 2ms og bør være enda bedre. Hvis jeg skulle hatt ny skjerm selv, så ville jeg kjøpt BenQ'en. Min mening hvertfall. Svein. Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 men har de målt ms sånn grey to grey? skjønner ikke noe av det her! jeg vil ihvertfall ha utrolig lite etterslep Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg tror ikke det er etterslep på nyere skjermer. Selv sverget jeg til CRT til lenge etter "resten" av verden hadde gått over til LCD. Eneste datakomponenten min kjære samboer har bedt meg om å kjøpe. Ellers pleier hun å være motstander av alt nytt og nytting jeg drar i hus. Poenget er iallefall at jeg aldri har angret på byttet til LCD. CRTen som jeg skulle ta vare på i tilfelle jeg merket at LCDen var dårlig ble kastet etter en liten uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 du ser ikke forskjell på en 8ms og nedover uansett. ville personlig valgt en skjerm som hadde mer oppløsning. Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 neveil Kron men jeg skal ha så lite som mulig. selvfølgelig ville jeg foretrekt en samsung syncmaster 997 men den er ikke til salgs noe sted Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) noen som vet om den er å få kjøpt? 997en men 2ms grey to grey er det bra? Endret 18. juli 2007 av jan__ Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 okey sitter klar og skal kjøpe nå, burde jeg bare kjøpe benQ skjermen? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Satser på at du har kjøpt nå. Selv om en bil går i følge fabrikk fra 0-100 raskere enn en annen, er det ikke en bedre bil. Selv om dette faktisk gir et bedre bilde enn ms på LCD skjermer, må man også velge den bilen man liker, i forhold til hva man ønsker å bruke på bil. Om du vil ha en skjerm som har lavest ms, da må du kjøpe skjerm med lavest ms. Synes det er rart du kommer her og spør om hjelp når du egentlig har bestemt deg. Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 fordi jeg er ganske "grønn" på dette området. Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 fordi jeg er ganske "grønn" på dette området. 9104153[/snapback] Hvis du ser på PM så har jeg sendt deg en. Mvh Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå