Fritt91 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 hei! jeg lurer på om jeg skal kjøpe fantic cabbalero 125 4t! tror dere denne går dårlig?og hv tror dere er topphastighet. www.secma.no håper på svar Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Den går bra til å være original, men så fort du racer mot en uplombert 2-takter har du ikke sjans. Toppfarta med de dekka der er nok ikke all verden. Kanskje rundt 100? Med SM burde den vel gå litt fortere vil jeg tro, men er ikke sikkert. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Så grei ut den. Men har du tenkt litt videre? F.eks hvordan vil det være å skaffe deler til det merket? Har selv aldri hørt om det før.. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hmmm.. det er visst automatgir på denna Tøfft utseende da Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Hadde Fantic selv en gang, i trial utgave. Den gangen var stort sett greit, eneste innfartsvei til landet var gjennom Motorsyklisten AS i Kristiansand. Ser dem har fått ny importør nå, så erfaringene fra dengang er kanskje ikke så aktuelle lenger. Men prisnivået på deler for dem var nok ganske stivt ja. Og det er ikke automatgir, alle Fantic-modellene har 6 manuelle gir. Endret 19. juli 2007 av MailMan13 Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Okey, beklager.. Jeg bare leste det på denne sida.. http://www.secma.no/showDetails.aspx?Produ...ory=Supermotard Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Tror nok SECMA har rotet med oversettelsene sine, alle modellene har manuelle gir. Sjekker du www.fanticmotors.it ser du at firtakterene har 5 mens totakterene har 6 gir. (Siden er kun på italiensk, men de nedlastbare brosjyrene er på engelsk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå