Gå til innhold

är det värt att köpa IFL90+ eller vänta på bättre


Anbefalte innlegg

eller skall jag vänta på nåt bättre om det är på våg nåt tänker lägga ca 14000-16000 på den.

må skifta ut min stationära till en bärbar pga platsbrist

så jag vill ha en bärbar som man kan göra mycket med spela se på film osv

 

plus vad är skillnaden på vista 64 bit och ultimate 64 bits ?

Endret av stormbane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

les regler om bumping...

 

IFL90+ er en god maskin i "middelklassen", dvs en maskin som yter bra uten å være for dyr. Det er en tråd gående om denne som du sikkert har sett, men denne har kommet litt ut av kontroll hva angår størrelse, mange timer med lesing for å komme gjennom hele tråden uten å finne ut så alt for mye.

 

Skal du nevneverdig opp i ytelse må du gjerne over 20 lapper. Dersom du tenker å vente på at Geforce 8800-skjermkort skal komme til bærbare, må du godt over 20 000 for slike maskiner. I din prisklasse er det IFL90+ som er mest populær, evt. kan du se på Asus G1S-A1.

 

Windows Vista kommer i fem forskjellige versjoner - alle i 32-bits eller 64-bits utgave. Vista 64-bit og ultimate 64-bit er det samme, da Ultimate er en av de fem versjonene du kan få av Vista (Home Basic, Home Premium, Business, Enterprise og Ultimate).

Lenke til kommentar

... og i førsteposten i diskusjonstråden for Compalmaskinene er det også linka til informasjonstråden.

 

Jeg er enig med deg ventle at diskusjonstråden har blitt alt for stor til at man får igjen for å lese alle sidene. Derfor prøver jeg å få med all nyttig info i informasjonstråden for å gjøre lesinga rimelig mye enklere :)

 

- Amund

Endret av amundsf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...