Senshi Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hei folkens, Har funnet ut at jeg ikke gidd pendle til jobb daglig med bilen min, så jeg vurderer å kjøpe meg en scooter. Har ca 5 km til jobb. Har null peiling på scooter, utenom de gangene jeg har leid en når jeg er i utlandet på ferie. Noen som kan komme med tips til en driftsikker scooter? Må ha litt futt, gjerne en med mulighet for å fjerne en dings så den går i 70-80 km/t. Bør se ok ut, men heller pratisk enn kul. Tenker pris rundt 20 000. Har sett litt i sjappene her i Bergen, men mye "ukjent" merker for meg i butikkene. Er det lurt å satse på de "kjente" merkene type: Aprillia, Honda, Peogeot, Suzuki, Piaggio osv? Noe spesielt jeg skal se etter når jeg velger scooter? 2 vs 4 takt? Vann/luftkjølt? Størrelse på hjul? Planlegger egentlig å kjøpe NY. Vet ikke hvordan bruktmarkedet er? Har jo null peiling, så sjansen er stor for at jeg blir rundlurt hvis jeg kjøper brukt. Takknemlig hvis noen kan komme med tips. Mvh Senshi Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Aprilia SR DiTech skal være mulig å moddes med gameboy til å gå i 90 om jeg ikke tar feil ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå