Yom Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hei! Jeg har sett at det er mange som anbefaler boken "Accelerated C++" for de som skal starte med C++, men begynner ikke denne boken å bli litt gammel? Er det noen nyere / bedre bøker der ute eller er denne boken fortsatt god? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Programmeringa er vell det samme så boka blir ikke for gammel så fort Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Selve språket endrer seg ikke nevneverdig. Folk anbefaler jo fortsatt "The C Programming Language" til de som skal lære seg C, og denne boka er fra 1978. Lenke til kommentar
kimla Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Accelerated C++ syns jeg er en smaksak. Vil si at halvparten av alle som leser den forguder den, og resten skjønner ikke bæret av det de har lest av. Den siste halvdelen har nok mer igjen av å kjøpe en annen bok som går fremover på en mer "normal" måte. Lenke til kommentar
Yom Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Vel, jeg får prøve den og se hva jeg synes. Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Jeg holder på og lese Beginning Visual C++ 2005 og jeg synes denne boken er bra. Den tar for seg både ISO/ANSI C++ og C++/CLI. Så hvis du har Visual Studio 2005 så anbefaler jeg denne. Her er en link til boken Amazon Endret 19. juli 2007 av ialu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå