mtk939 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hei jeg hedde tenkt å lakke pc'n i en grønn fluorescerende farge og har funnet ut at biltema har dette, men er denne lakken noe tess? hvis den er ubrukelig så kom gjerne med noen andre steder jeg kan kjøpe grønn fluorescerende lakk. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Biltema sin lakk har ikke akkurat et rykte på seg for å være spesielt god desverre. Quick (fra Scanox), har fluoriserende lakker, også i grønn. Dette får du i de fleste byggevareforretninger. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg synes Biltema lakken er tynn. Lenke til kommentar
mtk939 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Biltema sin lakk har ikke akkurat et rykte på seg for å være spesielt god desverre.Quick (fra Scanox), har fluoriserende lakker, også i grønn. Dette får du i de fleste byggevareforretninger. 9096703[/snapback] som for exempel maxbo?? Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Jeg synes Biltema lakken er tynn. 9096981[/snapback] Vill også si meg enig der. Lakken vill sikkert ligge, men vis du kommer borti med f.eks hovedkort eller lignendre så vill lakken garantert forsvinne. Ville heller lagt i noen flere kroner så har du en god lakk Endret 18. juli 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg har ikke altfor mye erfaring med Biltemalakk, men når jeg prøvde det, var den glimrende. Men husk at det er grunnarbeidet som er viktigst! Dersom ikke det er bra, blir ikke resutatet bra heller, uansett lakk. Det betyr sparling, pussing (gjentas mange ganger), grunning og til slutt lakering (eventuelt klarlakk helt til slutt). Uansett er de billige, så det skader ikke å prøve. Det eneste negative jeg kan si om dem, er at de spytter litt når boksen er så og si tom. Til den prisen er den glimrende, men en får såklart bedre lakk og ikke minst dyser om en bruker en del mer penger. Gosciny Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg brukte biltema lakk i et proskjekt jeg hadde for et år siden. Lakken holdt absolutt mål. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Min far lakkerte scooteren med biltemalakk... Dette var noe han tok veldig alvorlig... Bra nok for han, men masse støv i lakken, og lite bra finish til scooter å være.. Men det ble lakkert i garasjen utenfor anbegfalte forhold for å lakkere i.. Så det har nok sin skyld.. Men har ingenting imot biltemalakk egentlig... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 har lakkert to av mine kabinetter med den, eneste problemet er at det blir litt for fort synlige riper hvis du ikke gjør et godt grunnarbeid først Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kan derfor anbefale klarlakk på toppen. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hadde biltemalakk på et kabinett for noen år siden, og klarlakk oppå, vil ikke si meg fornøy, det ble veldig fort riper o.l. Men så skal det være sagt at grunnarbeidet kunne vært betraktelig bedre også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå