random_wannabe Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kjør AV. Loot alle hordes/alliance og lever det du får. Pass på å få med deg så mange Storm Crystals som mulig om du er alliance. Maximum kan det bli levert inn 200 av disse iløpet av en match. Hvis du er horde så samler du inn Stormpike Soldier's Blood istedet for krystaller. All annen loot (armor scraps, badges osv) samler du også gjerne på, og leverer inn en eller flere ganger. Rusherne i samme match som deg kan komme til å klage på deg, men drit i dem, du bestemmer helt selv hva du vil bruke din tid til i WoW. På min level 70 warlock brukte jeg forrige AV-weekend på å skaffe de siste ~10.000 repsa jeg trengte med Exodar, Darnassus og Gnomeregan Exiles iløpet av ikke mange timene. Er du heldig og får levert inn 200 blood/crystals iløpet av en match, samt alt det andre du looter, får du lett oppmot 1000 rep med _alle_ factions på horde/alliance side. Det å bli exalted med Orgrimmar/Ironforge går fire ganger så fort som de andre. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Det der du snaket om der hørtes gansge interesangt ut Men får eg rep med Undercity? Og hvordan fucnker dette da? og hvor ligger det? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Alterac Valley er en battleground. Frostwolf Emissary er vel horde sin AV-faction. Du får rep med alle horde-factions inkludert Undercity. Du får fire ganger så mye rep av alt med Orgrimmar som de andre fire factionsa. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 ok! men hvordan får eg rep der da? Eg kan vell eventuelt kjøpe en slik hest senere, og kjøpe en struts nå? det går vell bra det? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Det gjør det. 9102994[/snapback] Det er bra. da tror eg eg gjør det Men hvordan får man Rep i AH? hva må eg gjøre liksom? Var der en tur i dag, men fårstod ikkje stort Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Alterac Valley. Løp rundt og loot alt av npcer og spillere. Så drar du tilbake til leiren og leverer ting. Da ser du at du får reputation. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 ja eg looted en del slike scrap grier, men hvem skal eg gji dem til? selle dem til han furen nede i campen? og når eg leverte inn slik blood så fikk eg rep med ogrimar, ikkje Undercity :S Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Du får mest rep med Orgrimmar og 25% av den reputation du fikk med orgrimmar til de andre fraksjonene. Du leverte til riktig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Så må du forte deg før en av teamene vinner også. AV er jo blitt en speed run for å drepe vandarr eller drekthar (+ noen NPC'r) fortest mulig, så sjansen for å få 200 drops er vel ikke særlig stor lengre. Endret 19. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 hehe ok Men tror eg venter til eg er 70 med og gjøre dette, for alle andre er jo 70 der når eg var der nå Kjøper bare en Epic Struts nå til og begynne med Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ikke vær helt løk i hue da, det tar jo alt for lang tid å skaffe exalted med Undercity, pvp er letteste veien, koster ikke noe penger for mounten, bare marks... Man får marksa ved å være i battlegrounds... Herre, man gidder ikke kaste bort skammasse tid på å bli exalted med en majorcity faction... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Som sagt, uten annen innsats enn startquestene ble jeg exalted før 60. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 erm? får du virkelig så masse Rep points når du er på max lvl og tar begynner questa? For hvis det er slik skal jeg queste bort den siste biten av SW rep en min på roguen og skaffe meg en gamp lol Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ja, du får like mye rep. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Eg er ikkje for høg level til og gjøre slike quests som er for lavere level? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Nei, du får fortsatt full reputation. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Ok ja nå er det bare til og begynne og spare til flying mount Noen som hvet hva Blood elfs har som flying mounth? eller kan alle kjøpe det det vill liksom? eller funker det likst som med Mount? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Blood elves har ingen egen flying. De deler med resten av Horde, eller andre factionmounts som f.eks Netherwing og Sha'tari Skyguard (?). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Ok trenger eg slik max med rep for og kjøpe flying mount? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå