Gå til innhold

Tjener penger i Outland!

Anbefalte innlegg

Kjør AV.

Loot alle hordes/alliance og lever det du får. Pass på å få med deg så mange Storm Crystals som mulig om du er alliance. Maximum kan det bli levert inn 200 av disse iløpet av en match. Hvis du er horde så samler du inn Stormpike Soldier's Blood istedet for krystaller. All annen loot (armor scraps, badges osv) samler du også gjerne på, og leverer inn en eller flere ganger.

Rusherne i samme match som deg kan komme til å klage på deg, men drit i dem, du bestemmer helt selv hva du vil bruke din tid til i WoW.

På min level 70 warlock brukte jeg forrige AV-weekend på å skaffe de siste ~10.000 repsa jeg trengte med Exodar, Darnassus og Gnomeregan Exiles iløpet av ikke mange timene.

Er du heldig og får levert inn 200 blood/crystals iløpet av en match, samt alt det andre du looter, får du lett oppmot 1000 rep med _alle_ factions på horde/alliance side. Det å bli exalted med Orgrimmar/Ironforge går fire ganger så fort som de andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så må du forte deg før en av teamene vinner også.

AV er jo blitt en speed run for å drepe vandarr eller drekthar (+ noen NPC'r) fortest mulig, så sjansen for å få 200 drops er vel ikke særlig stor lengre.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Ikke vær helt løk i hue da, det tar jo alt for lang tid å skaffe exalted med Undercity, pvp er letteste veien, koster ikke noe penger for mounten, bare marks...

Man får marksa ved å være i battlegrounds...

Herre, man gidder ikke kaste bort skammasse tid på å bli exalted med en majorcity faction...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...