Gå til innhold

Tjener penger i Outland!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du vil ha penger så gjør quests.. masse quests, spesielt på level 70 får du en haug gold pr quest.

Også om du har muligheten så respec til 2 gathering trades.. Herbalism, Mining, Skinning og selg det du finner når du reiser rundt forbi.. Da kommer gullet kjapt inn.. hadde råd til flying mount på begge karakterene jeg har levlet til 70 i det øyeblikket jeg dinget 70 ;)

Lenke til kommentar

ChrchBrnr, les nå OP før du svarer da. han sparer til epic mount og er lvl 61, han vil ikke vente til 70! ;)

til OP: gjør et par quests til, selg rewards du ikke trenger til vendor (velg alltid den som selger for mest om du ikke skal bruke quest rewarden) også skulle du nå være fikset etter, hmm 5 til quests? ~10g per quest, og du har jo allerede 450g, så det skulle gå fort :)

Lenke til kommentar

Med faction-rep koster epic mount 900G tror jeg det var.

800G for å lære riding skill, og 100 for mounten. Og man har alltid minst honored i faction fordi det gjerne er de som passer til klassen din, og som du har gjort 10000 quests for allerede.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Med faction-rep koster epic mount 900G tror jeg det var.

800G for å lære riding skill, og 100 for mounten. Og man har alltid minst honored i faction fordi det gjerne er de som passer til klassen din, og som du har gjort 10000 quests for allerede.

9097025[/snapback]

630 g, 540g skill, 90g mount.

800g skill og 100g mount er den første flying mounten + skill.

Lenke til kommentar

AV har faktisk en egen faction-mount man kan kjøpe for 50 AV marks. Du må til alterac valley oppfor Tarren Mill for å kjøpe den, ikke orgrimmar.

Det er en fløyte du kjøper for å summone en hvit mount. Men du må uansett ha ridingskill som koster cash.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

TS snakker om epic mount, da regner jeg med han vil ha epic flying mount ... altså 5000g grand total.

Det som funker best er å drite i quests i Outland mens du levler og bare grinde for å levle. Fins masse guider til levelgrinding. Så kommer du tilbake @ 70 og gjør alle quests i alle sonene for max cash.

Det er glatt 3000g+ i quests + vendor rewards, og alt fra 2000g til 5000g i det du har grinda, AH'a, og vendora fra 60-70. Altså plenty cash.

Metoden gjentas gjerne med en alt for enda mer cash ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...