allyse Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Bildet av makrell i tomat Høh? Er ikke de boksene avlange? Mvh A. Lyse Lenge siden du har kjøpt makrell på boks ser eg? Begynner å bli en lang stund siden ja. 5-6 år siden kanskje??? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Makrell med tomamt saus i boks kan være godt avogtil men sjeldent. Fikk lyst på det nå. Men det er vel ikke mat slik som vi snakker om her. eller? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Makrell med tomamt saus i boks kan være godt avogtil men sjeldent. Fikk lyst på det nå. Men det er vel ikke mat slik som vi snakker om her. eller? Det er akkurat det det er, "sånn en gang i uka er best" vet du 8) Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Brød med makrell i tomat påKnall godt - med øl ved siden av Med øl????? wtf? Øl er bra til reker og sånt, men makrell i tomat... Jeg skjønner ikke!! :-? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Brød med makrell i tomat påKnall godt - med øl ved siden av Med øl????? wtf? Øl er bra til reker og sånt, men makrell i tomat... Jeg skjønner ikke!! :-? Nei det er jo ikke alltid det da, men i går hadde jeg det Røykemakrell er vel sant og si enda bedre. Torrsild er også kjempe til øl Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Brød med makrell i tomat påKnall godt - med øl ved siden av Med øl????? wtf? Øl er bra til reker og sånt, men makrell i tomat... Jeg skjønner ikke!! :-? Det hørtes ikke gått ut, makrell i tomat har en veldig etter smak som ikke passer sammen med øl. Hadde du sakt "salta eller røkt" makrell da blir det en annen sak Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det hørtes ikke gått ut, makrell i tomat har en veldig etter smak som ikke passer sammen med øl. Hadde du sakt "salta eller røkt" makrell da blir det en annen sak Det var da svært til innvendinger da , JO sier jeg! det passer godt synes jeg, samme hva dere sier. Men jeg nevnte også røykemakrell. Det skal jeg ha i kveld Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 uansett, det er ikke aktuelt å gomle makrell (blæ!) på fredagskvelden! skal ha no go' mat med dama da veit du! Og da var det fredag igjen så nye, seriøse forslag mottaes med takk!! Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Nachos!! Kjøp en pose med Nachos, kun salt. Legg dem i en ildfast form. Stek kjøttdeig, bland det med taco-krydder og 1 dl vann. La dette purte litt... Så kan du ha i det du vil! Min favoritt er champinonger og mais. Legg blandingen oppå nachosen og strø over med rikelig med pizzaost. Sett den midt i ovnen i ca 10 min på 225 grader, til osten har smeltet! Bon appetite!! Deilig!! Ahhh... Sulten, jeg! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 ohh blir så lett drita da M-lady, natchos=tequila og øl Neida forslaget er bra det.. kommer til vurdering. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 trenger noe matnyttige tips nå ass... reiser snart fra "jobben" Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 hva med kyllingwok? eventuelt svinekjøtt.. masse grønnsaker kjøtt av et eller annet slag olivenolje jerngryte/panne eller wokpanne kutt alt i strimler, putt i panna/gryta wok til kjøttet er stekt.. alt bør ta ca 10-15 minutter..og så.. ferdig! mm!! =D Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Grandis/Big One med masse ekstra stæsj... :wink: Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hvis man har virkelig dårlig råd, og aksepterer det meste av føde, ja da kan man prøve seg på ... hold-it... Men det smaker litt rart... er ganske lei det, det er det eneste jeg spiser på LAN... :oops: Eller man kan prøve nudler, særlig ostenudler ifra Amerika, som man bare får kjøpt i Amerika.... men hvis man skal kjøpe de, blir det vell "litt" lang tid å vente på maten, ikke å særlig billig heller pga. porto Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Min vanlige "rask å lage middag": 1 pose pannemix Hva er pannemix? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Dr. Oetker - Spinaci. En pizza med tynn bunn. Lekre spinatblader spiller her en hovedrolle. I en smakfyll birolle: Tomater, ost, mozzarella og en svært god hvitløksaus. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 BTW: ta deg en tur innom matprat Mvh,Stian Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Min vanlige "rask å lage middag": 1 pose pannemix Hva er pannemix? Det er en svart pose med forskjellige ting i. Har egentlig ikke registrert hva som er i, men det er masse godt ihvertfall Du finner den på coop mega. Prøv den og du er hekta. Veldig fint å bare spise selveste pannemixen også. Billig og greit for studenter Lenke til kommentar
umy Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 pannekakemix registreres av meg nå på lista over kjapt studentmåltid ellers har jeg et forslag: stek en hel tomat med et feit lag ost på. i 5 min el.no (bare så tomaten blir varm og osten smelter) grisete så det holder, men digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå