PIIIpower Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Se topic, men sjømat. (f.eks makrell i tomat) Ok da er det bare å anbefale! Lenke til kommentar
akes Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Kokt havregrøt. Møter alle kriterier i topicen. Dog godt er det ikke. -Akes Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 steke kjøttdeig (5 min) hiv følgende i en gryte mens kjøttdeigen steker: røde grytebønner (hell av suppen de ligger i) krydrede, flådde tomater mais champignon (helst hele som er kuttet i fillebiter, de oppskårne smaker dårlig i forhold) la putre i 5 min, hell kjøttdeigen oppi, hell diverse krydder på (gjerne litt msg) og spis. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 fint tips på siste meldinga... skal prøve når jeg liker bønner...... Fler forslag? Spagetti med hjemmelaget kjøttsaus nærmer seg , men det er ikke så qlt på fredan da.... Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 cornflakes går det mye av men det er kjipt og sitte og fryse og spille wc3 klarer ikke og klikke like fort da 8) så da blir det vel lapskaus i microen... spise pålegg med pålegg på er også nam nam Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Prøver igjen!!! Må ha noe digg som ikke tar hele kvelden (hverkan å lage eller å spise...) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 fjordlands ferdigmat? mye digg.. biffsnadder, oksestek, svinestek, raspeballer, etc.. 3 min. i micro'en burde være kjapt nok for de fleste Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 blir no h3lvettes dyrt da... fjordland *3 + grandiosa etterpå da.... TIPS TIPS TIPS!!!! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Min vanlige "rask å lage middag": 1 pose pannemix 2-3 -kjøttkaker eller 1/2 bog skinke eventuelt: Sylteagurker og rødbeter Slik gjør du det: 1. Ta en gryte (går med en stekepanne også, men (jern)gryte blir best) og ta litt smør i. Da smøret har smeltet hiv pannemixen oppi gryta og la den ligge der (la den frese litt liksom) 2. Mens pannemixen blir varm kutter du kjøttkakene eller bog-skinken i terninger 3. Finn fram sylteagurker og rødbeter om du ønsker dette (ikke hiv det oppi enda) 4. Da pannemixen ser ganske klar ut (altså uten is og varm (litt før den er helt klar)) heller du oppi kjøttkakene/bog'en og rører rundt. la dette varme seg i et lite minutt. 5. Skru ned varmen og ta et par gafler med agurker i og noen biter med rødbeter. Ta så å hell litt av rødbetesaften i gryta og rør rundt. Hele retten får nå en svak, rødlig farge Ta gryta av platen og legg på en talerken. Dette er kjempegodt Antatt tid å lage. fra 5-7 minutter Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 ok har bestemt meg; selv om allyse sin var fin blir det denne: 750-800g fersk bånd pasta 1 pakke TINE kremost krydder (eller hva du vil) 1/3l tine matfløte (+litt hvis du synes det blir fol lite, men ikke formye da) skinke/bacon etter eget ønske Varm opp fløten og ha i kremosten, varm opp ->ferdig Kok pastaen i angitte minutter og sil av ->ferdig Kutt skinke evnt stek bacon-> ferdig Bland alt sammaen sammen -> NYYYDELIG, sammen med en liten salat og brød og en Pasqua Valpolicella Classico "V" 2000 MAX 20min men litt oppvask da. ed: vin valget Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Prøver igjen!!! Må ha noe digg som ikke tar hele kvelden (hverkan å lage eller å spise...) Bruk fantasien og lag deg noe bra? Men hjemmelagde hamburgere er glimmrende og meget enkel. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 bestill fra peppes eller no eller lag deg noe annet vet hva jeg skal lage i dag mmmmmm Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 bestill fra peppes eller no eller lag deg noe annet vet hva jeg skal lage i dag mmmmmm tja, det tar jo bare 2-3 timer det da... dyrt og ja. er jo bare en fattig vekter satan, som venter på at it verdenen med ett trylleslag skal bli som i 98/99 ..... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 cousine creative greier, med pasta og digg saus! micro i 5 min elns Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Pleier å kjøpe pommes frites og fedrig kryddet kylling og bare sette den in i ovnen. Da har du god mat syns eg. Gidd å lage noe avanserte greier. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Brød med makrell i tomat på Knall godt - med øl ved siden av Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Bildet av makrell i tomat Høh? Er ikke de boksene avlange? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Høh? Er ikke de boksene avlange? Nei det er sunnmøre makrellfilet i tomatsaus. Godt det også, men ikke så godt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Bildet av makrell i tomat Høh? Er ikke de boksene avlange? Mvh A. Lyse Lenge siden du har kjøpt makrell på boks ser eg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå