Gå til innhold

stillegående, modulær og sleevet PSU søkes

Anbefalte innlegg

Hei =)

Jeg har nettopp kjøpt meg ny maskin (se sig) med en Zalman PSU. Etter å ha brukt den litt, så merker jeg at den støyer litt mer enn jeg ønsker og skal derfor bytte den. Det jeg er på leit etter, er en PSU som er stillegående, modulær med sleeves. Jeg tipper at 500-600W er mer enn jeg trenger når det gjelder W.

Værken prisgudien eller anbefalingen til HW har noe som gjør søket lettere.

Jeg hadde før SeaSonic før, som jeg var veldig fornøyd med. Men ser ut som at de eneste modulære de har, er i 1k3 klassen, noe som er litt mer enn jeg ønsker å spandere på PSU. Jeg tenker rundt 1k, som er det jeg bruke på den gamle.

Noen som har noe å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisen jeg kan få for nåværende PSU synker nå ikke betydelig på en uke eller to. Men følger det med kabler på MIST? Jeg mener jeg har lest at dette ikke er tilfellet.

Jeg må uansett vente til neste mnd når jeg får lønning (jeg er totalt blakk nuh)

Kan også passe godt å handle hos microplex da jeg også skal handle litt viftestyring o.l der...

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke automatisk gått for MIST. Jeg kjøpte en 600W fordi jeg hadde hørt mye bra om den og en kompis hadde en 500W som var helt lydløs. min nye 600W var derimot ikke lydløs. Min støyet temmelig mye faktisk, noe mange har klaget over. Jeg ville vurdert Corsair sine PSU'r nå, da det er disse som for tiden får best skryt angående støynivå. De har også modulært kabelsystem.

Den nye MIST'en får en ny vifte ser jeg som har litt lavere turtall, men vi får se om det utgjør noe særlig. Jeg kommer til å bytte til Corsair for å se om det blir en bedre erfaring.

Lenke til kommentar

Jeg ser også det med at den støyer litt. Da dette er årsaken til at jeg bytter PSU etter 2 uke, så tror jeg kanskje jeg må tenke meg om to ganger å gå for MIST. Men er så vanskelig å finne modulær og sleevet, det er ikke det som står først i produkt "reklamen"

Hvis noen har forslag, gjerne kom med link. Helst å finne hos mircoplex, da jeg skal handle noe annet derfra...

EDIT: Jeg prøver meg på denne Den har fått gode reviews ser det ut til, også når det gjelder støy.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...