DraZeN Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Her er et oppsett jeg har tenkt litt på Lian Li pc60usb , eller de Raidmax på microplex , har hørt om den dålige hovedkort festinga på Lian Li , men jeg vet ikke! Asus a7n8x deluxe Amd Xp1800 Thoroughbred , har hørt at den eller var det 1700 som kunne overklokkes som faen? Lite on 16/48x dvd rom Samma faen hvilken floppydisk 256 mb ddr pc3200 , corsair eller twinmos Og et gf4 ti 4200 , foreløpig uvisst hvilket Og en western digital , 80gb 8mb cache Kan noen si meg om de hovedkort festene i lian li kabinettet er like fucka som hardware skal ha det til i testen , det med at de aldri blir som før igjen??? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 les noen tester da vel.... den fikk en 6'er her på hw.no, her er testen Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg hadde lest testen , men hørte om den fucka måten å feste hovedkortet og da ble jeg lei meg da jeg skifter hk ganske ofte , kan noen som har dette kabinettet svare meg på om den er så ille som jeg tror? Lenke til kommentar
KJ Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Nå skal det innrømmes at min erfaring mht. metoder for montering av hovedkort er svært begrenset, men jeg synes at metoden som brukes i mitt LianLi PC61USB kabinett er svært tilforlatelig, enkel og fleksibel. Skal jeg kritisere noe mht. montering av hovedkortet, så må det bli at det er et par monteringshull på hovedkortet som ikke har matchende monteringshull i kabinettet, og at monteringen som helet kan virke noe ustabil/spinkel (dette er antagelig ikke et problem med mindre du har en ekstremt tung kjøler til prosessoren). Forøvrig er jeg på alle måter svært fornøyd med kabinettet. mvh KJ Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 har en kjøler på ca 0.6 kg , blir det no problem , har hørt at hovedkortet festes med noe sånne stygge clips , går det ann å ordne en egen løsning? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 les noen tester da vel.... den fikk en 6'er her på hw.no, her er testen Kamerat jobba på Spaceworld. Bygga mange pcer og han syns LianLi var drit digge å bygge i! Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kjøp heller: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Aluminium er det bradde!! Lenke til kommentar
thingul Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kjøpte nettopp ett lian-li 6083a kabinett og er meget fornøyd med det. Det er lett å montere ting i det, ser pent ut og er fysisk lett Har ikke noe å utsette på festeanordningen til hovedkortet. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kjøp heller:http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Aluminium er det bradde!! Ser bra og kult ut det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå