Gå til innhold

SMS Mania, 30 dager eller til måneden er over?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå bestilt W610 fra NetCom for 1,- og leser om sommer tilbudet for de med YoungTalk. Altså 2 mnd. med gratis SMS Mania. Men jeg er ny ang. denne tjenesten, og er ikke sikker på om hvis jeg benytter dette tilbudet i dag, om det varer ut August eller frem til 18. september? For hvis det da slutter på enden av måneden, så bestiller jeg heller tilbudet i starten av nesten måned.

BTW: Det tilbudet er jo latterlig billig! 1,- for W610 med 512MB og Justin Timberlake pakke(ikke det at jeg bryr meg om det), i tillegg så får jeg 2 mnd gratis SMS Mania :w00t::dribble:

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke sikker på hvordan det er under et slikt tilbud, men vanligvis følger de kalendermåneden. Man får altså "fyllt opp" 2000 sms den første i hver måned.

9096384[/snapback]

Oh :(

Men hvis man har YoungTalk og bruker sånn NetFill eller hva det heter, åssen er det da? 30 dager, eller kalender mnd?

Lenke til kommentar

Jeg har SmartTalk med fakturaperiode fra 1. i hver mnd. Den første måneden fikk jeg 2000 sms, men ble bare fakturert for de dagene som var igjen (200/30 * antall dager)

Men ville jo tro at hvis du bestiller smsMania på kontantkort ovs så har du det i en mnd. fra den dagen du bestiller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...