restis Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 i vilket prog bør jeg åpne filene i?det er ikke det samme på pc`n min som det er på andre pc,hva er feil?det skal jo kunne og se bildene når du merker dem, men det er det ikke på pc min, hva er feilen??? Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Dersom du bare skal se på jpg'ene dine kan du bruke internet exploder Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 IrfanView er er bra program som kan åpne det meste av bilde og- videofiler! Det åpner faktisk filmer som WMP ikke klarer å åpne - selv etter kodek er lastet ned Rett og slett et genialt program som er overraskende å lære seg, og som du til og med kan lage lysbildefremvisning med bilder i! Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Må nok si meg enig og si ANDsee. Et meget bra program for bildevisning. Best i test i flere tester. Viser bildene meget raskt også, (dette merker en spesielt på dårlige maskiner). Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Holder meg til ACDSee classic jeg Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ingen som egentlig har svart på spørsmålet så langt. Feilen er antagelig at ett eller annet program som du har installert har registrert seg som behandler av jpg filer. Så har du fjernet det programmet, dermed er det ikke noe program som starter når du klikker en slik fil. Det er ganske lett å ordne, og vil ordne seg automatisk når du installerer et annet program, slik som foreslått ovenfor. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Høyreklikk på ei .jpg fil, velg åpne i... velg det programet du vil at .jpg filer skal åpnes i (Explorer?) Kryss av [X] i ruta "alltid åpne denne filtypen i dette programmet" [eller .no] Med 98 må du holde inne <shift> når du høyreklikker, men ellers er det samme prosedyre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå