djheaven Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Hei. jeg har i det siste ikke fått mediatastene til å vikre på Logitechen min. Jeg har som sagt G15 tastature. Jeg har lagt inn programvare som fulgte med cd,og tatt oppdatering. Men uansett hva jeg har gjort,vil ikke de virke. Ikke en gang volumskontrollen virker. skjermen virker den,for opp info som jeg skal ha.. Noen som har tips på hva som er galt,og hva jeg overser her? Endret 18. juli 2007 av djheaven Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Viss du bruker Winamp, så forstår jeg, fordi den støtter ikke media knappene. Bruker du Windows Media player burde de virker, har du prøvt å reinnstallere driverne? Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Er det som er rart,jeg har fått det til å virke før på jetaudio. Men ikke nå lengre,er en stund siden det sluttet å virke. Trodde først det var driveren, men jeg har nå formatert pc i går,og la alt inn på nytt. Men til ingen nytte. Men volumskontrolen skal jo virke uansett? Kan legge til,under kontrolpanele,står det bare hub,ikke Logitech G15. Uansett om jeg oppdatere driverene Endret 18. juli 2007 av djheaven Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Bumer litt Hehe,nå gir jeg opp her, Iq er et vakkert land. Her har jeg i flere mnd irritert meg over at mediatastene ikke virket. Nå stakk jeg hue bak pc,og ups. G15 sto i usb hub min jo. Hehe,og jeg flyttet den til integrerte usb på HK mitt, og vips. Det virker jo. hehe Endret 18. juli 2007 av djheaven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå