Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"HD gaming"....

Hahahhaa! Sikkelig som EA forsøker å "pushe" med salgs triks....dataspill har jo vært HD i mangfoldige år nå...er jo kunne innen TV det er nytt.

PS

Noen som såg at det er ikke skygge av våpenet ditt? Se etter der han først får "aggro" og lener seg inntil Kontaineren....du ser hendene hans, men han holder ingenting...såg helt idiotisk ut.

Du legger og merke til deg når han springer...

Men men, det er jo enda under utvikling...

Lenke til kommentar

Nosync, det er videoen som er HD, derfor står det på traileren. Det står ikke sånn på alle vanlige trailere. EA har aldri sagt at de var først eller noe sånn. Høres mer ut som om at du bare prøver å finne grunner å klage på EA, bare fordi du hater dem på rent prinsipp.

At våpenet ikke kaster skygge er jo bare på grunn av at spillet enda ikke er ferdig. Langt derifra.

TerjeRaymond, nå viser jo ikke filmen så mye annet enn hva spillet har å by på av grafikk, fysikk, AI og hvordan alt dette fungerer med gameplay'et. Det er ikke meningen at videoen skal vise noe fra historien eller noe sånn.

Uansett, videoen virket da helt grei. Veldig god AI, noe som bevises når de tømmerstokkene ruller ned bakken, og soldatene merker det i siste liten, og forsøker å hoppe unna. At spillet har melee-attack er også fint å se.

Gleder meg veldig. Synd jeg er i forsvaret når det kommer. :hrm:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Så en lang gameplay video i går, og det så ikke særlig bra ut...

Hvorfor har de lagt inn en stemme som sier "Maximum speed" når du spurter og "Maximum armor" når han stopper? Det er det mest irriterende jeg har hørt på et spill noen gang..

Og på den videoen virket det som om en fiendene tåler et halt magasin i brystet før han faller i bakken...

Lenke til kommentar

Hvorfor har de lagt inn en stemme som sier "Maximum speed" når du spurter og "Maximum armor" når han stopper? Det er det mest irriterende jeg har hørt på et spill noen gang..

Og på den videoen virket det som om en fiendene tåler et halt magasin i brystet før han faller i bakken...

9097993[/snapback]

Tja!

Et råtips vil jo være at stemmen skal informere spilleren om hvilken egenskap som er aktiv? Jeg vil også tippe at du kan skru stemmen ned eller av om du vil.

Selv om det er koreanske soldater betyr det ikke at de er pyser. Og brystkassen er vanligvis blant de aller best pansrede delene av kroppen på en soldat, det er naturlig at de tåler mer der. Dette er enkel logikk som CryTek holder seg til.

Lenke til kommentar
Spillet blir sikkert bra men jeg skulle ønske at Crytek brukte mer tid på jobbe med spillet, og mindre tid på å lage trailere.

9098018[/snapback]

Antakelig er spillet så underholdende at de nesten glemmer å utvikle videre på det :ermm:

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

9097993[/snapback]

Selv om det er koreanske soldater betyr det ikke at de er pyser. Og brystkassen er vanligvis blant de aller best pansrede delene av kroppen på en soldat, det er naturlig at de tåler mer der. Dette er enkel logikk som CryTek holder seg til.

9098105[/snapback]

Hvorfor kom det da et par liter blod oppetter veggene og på bakken da hvis han var så beskyttet?

...

Jo kanskje det ligger blod inne i kevlaren slik at du bare tror at du dreper fienden (i)

Lenke til kommentar
Hvorfor kom det da et par liter blod oppetter veggene og på bakken da hvis han var så beskyttet?

...

Jo kanskje det ligger blod inne i kevlaren slik at du bare tror at du dreper fienden (i)

9101656[/snapback]

Jeg vil tro at Crysis ikke går for ultrarealisme. At det kommer blod er nok mest for å markere at fienden du skyter på blir truffet/skadet av angrepet, og ikke indikerer at han har mistet 2 av sine 5 liter med blod. :)

Lenke til kommentar

...

9101656[/snapback]

Jeg vil tro at Crysis ikke går for ultrarealisme. At det kommer blod er nok mest for å markere at fienden du skyter på blir truffet/skadet av angrepet, og ikke indikerer at han har mistet 2 av sine 5 liter med blod. :)

9102862[/snapback]

:roll:

Fysikken så ihvertfall utrolig god ut, det skal de ha :thumbup:

Lenke til kommentar
Gleder meg som bare juling jeg også :!:

Synd at det ikke kommer før i September, og da blir det sikker utsatt et par ganger til tenker jeg :p

9103448[/snapback]

Hvis Crysis skal beholde sin unike grafikk, er det grenser på hvor mye de kan utsette det.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...