Gå til innhold

sd-ram

restis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor mye ram du trenger er helt avhengig av hvor mye du bruker. dersom du bruker nt, 2000 eller xp kan du gå til task manageren og sjekke i performance hvor mye av ramen du benytter der og da. om du ser at du bruker mer enn du har, bør du kjøpe mer :)

--

torerik

Lenke til kommentar
Sikker på at du mener sdram? Hvis det er så, holder vel det til sitt bruk. Men hvis du bruker noen tyngre applikasjoner, så ville jeg vel anbefalt ddr ram. Problemet er bare at sdram og ddr ram ikke går om hverandre.

Siden DDR-Ram er relativt dyrt for tiden, så ville det jo være mye bedre med f.eks. 1GB SD-Ram, i forhold til f.eks. 256MB DDR eller 512MB.

Lenke til kommentar
Sikker på at du mener sdram? Hvis det er så, holder vel det til sitt bruk. Men hvis du bruker noen tyngre applikasjoner, så ville jeg vel anbefalt ddr ram. Problemet er bare at sdram og ddr ram ikke går om hverandre.

Siden DDR-Ram er relativt dyrt for tiden, så ville det jo være mye bedre med f.eks. 1GB SD-Ram, i forhold til f.eks. 256MB DDR eller 512MB.

naah, går ikke an å sammenligne sdram og ddrram om hverandre på den måten skjønner du. for å si det som jeg sa til en når han spurte meg: det blir liksom som å sammenligne en ferrari (ddr) og en lastebil (sdram) :)

ferrarien er mye raskere, men når noe skal lastes hjelper det ikke med dobbelt så rask bil når den ikke er stor nok til å dra lasset. da er det bedre med den treigere lastebilen. så må heller ferrarieieren gå og leie en lastebil, og det tar tid (swapping til hd) :lol:

det blir selvfølgelig på samme måten omvendt. uansett om man vil eller ei slår ikke to lastebiler en ferrari

uz? :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...