Gå til innhold

Oppgradere minne. Passer dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rett og slett:

 

Passer dette minnet på denne Pcen fra HP. ?

9095164[/snapback]

 

 

aj-aj..

 

men denne skulle passe glimrende da eller?

9099591[/snapback]

Ja, men du har altså tenkt til å skifte RAM brikkene på din bærbare datamaskin alene?

 

Vel, Lykke til :)

9103443[/snapback]

 

Med en IQ på rundt 50-60 som minimum requirement for å gjøre den jobben så skal det mye til for å fuck'e det opp.

Nøkkelordet er: ikke bruk makt,.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte vel først og fremst på garanti og slikt jeg da :)

9103785[/snapback]

På de fleste bærbare brytes ikke garanti ved skifte av minne. Ofte er det eget deksel for å skifte minnebrikker, samt at det er nøye beskrevet i manualen.

 

@Niss: Send en mail/ta en telefon til Komplett så du sikrer deg å få rett minne. Sjekket nemlig hvilket minne PC-en din skulle ha med Kingston minnekonfigurator, og svaret ble litt tvetydig (teksten sa 200 pins DDR2 SO-DIMM, bildet viste 240 pins DDR2). Sjekk også manualen til maskina.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

de aller fleste bærbare i dag bruker ddr2 so-dimm, så den første du linker til vil mest sannsynlig passe. komplett har da feil informasjon på sine nettsider. det jeg ser av hp dokumenter er ikke noe å hoppe i taket for heller, fant dessverre ikke helt tydelig svar på hvilke minnebrikker maskinen bruker (selv om den pdf guiden jeg linker til nederst viser so-dimm modul)

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/manualC...=reg_R1002_NONO

 

her en direktelink til hvordan man bytter / oppgraderer minne: http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00836378.pdf

Endret av mandela
Lenke til kommentar

SO-Dimm er jo betegnelsen på størrelsen på rammen i pc'en. På de 1.5 årene jeg har jobbet for HP har jeg aldri som jeg kan huske vært med på at en bærbar pc har brukt full-størrelse ram.

 

Derfor tror jeg fortsatt at denne pc'en skal ha SO-DIMM ram.

På HP.no var jo opplysningene ganske mangelfulle og jeg har desverre ikke tilgang på alle opplysningene på jobb hjemmefra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...