vargaz Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Skulle ha kopiert en mappe med en batfil det jeg har kommet fram til er xcopy c:\foldername \\server-1\backup\foldername Hvorfor virker ikke dette, hva er det jeg gjør feil? Inne i "foldername" ligger det flere mapper som sku vært kopiert. Men kun de filene som ligger der, blir kopiert, og ikke mappene. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Skulle ha kopiert en mappe med en batfil det jeg har kommet fram til erxcopy c:\foldername \\server-1\backup\foldername Hvorfor virker ikke dette, hva er det jeg gjør feil? Inne i "foldername" ligger det flere mapper som sku vært kopiert. Men kun de filene som ligger der, blir kopiert, og ikke mappene. 9095069[/snapback] For å se hvilke parametere som brukes: XCOPY /? /S f.eks. kopierer alle undermapper /E kopierer alle undermapper + undermapper som er tomme Endret 18. juli 2007 av jorn79 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Flott, takk for hjelpen, fikk det til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå