Skyax Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hei Jeg har fått meg et webcamera, og har lyst til å filme.... går det an? Prøvde med fraps, men det virket ikke.... Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Hei Hvilket webkamera/modell er det du har? De fleste webkamera følger det med en programvare hvor du kan ta opp både lyd og bilde med kamera, om kamera har støtte for dette. Fraps er ikke et program du kan bruke til og vise et webkamera, dette er et program som tar opp film ifra et område eller hele skjermen din, avhengig av hvilken instillinger du har satt programmet til. Endret 18. juli 2007 av nPulz Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Intel® PC Camera CS120 har jeg Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hva med å lese i dokumentasjonen som fulgte med cam, og prøve mefølgende programvare. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hei igjen, kan du bruke ditt kamera under webkamera samtalen i msn feks? Altså om du har installert driverne til ditt web kamera. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Du kan jo bruke et program som heter BiromSoft Webcam. Dette er et program hvor du kan ta opp både bilde og video med, hvor du kan velge og legge dette direkte ut mot en webserver du har, eller at det lagres lokalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå