Gjest beritellingsen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 "Planet Terror" er den andre halvparten av Grindhouse-duoen og er Robert Rodriguez' hyllest til dårlige splatter- og zombiefilmer fra 70-tallet. Her blir det sprut og skvett og menneskekropper som inneholder minst ti liter blod hver. Les mer Lenke til kommentar
Mrevind Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Huff da, dette var da veldig negativt. Har ikke sett den ennå, men Rodriguez pleier da ha en viss liten sjarm med sine filmer, ingen sjarm i denne? Kommer seff til å se den uansett da... Kanskje den passer bedre for de som ser sjarmen i hjerneløs underholdning. Hehe eg synes en horror\gore film laget av Rob Zombie var underholdene. Endret 18. juli 2007 av BurnArt Lenke til kommentar
akarno Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Nei, nei og atter nei... 3/10 ?! Skal ikke legge for mye i det, men tror du fokuserer helt feil når du bedømmer denne filmen. Teitheten, ovedrevenheten, sexen som ble spillt på, klisjeene og alt det andre er ikke et forsøk på å være kul, syntes nå jeg. Koste meg virkelig gjennom hele denne filmen. Det er jo det som er hele sjarmen! Er det noe Rodriguez ikke gjør, så er det å ta seg selv høytidelig. Mer enig med IMDBs 8,4 ^^ Ellers er ikke dette noe personangrep eller at jeg sier du er elendig å anmelde, men veldig uenig med denne her.. Spør du meg er planet terror en planet man absolutt burde besøke, om man har magen til det Snopet smakte ikke like godt som det gjorde når jeg så die hard 4.0 Edit: hyllest til dårlige splatter- og zombiefilmer fra 70-tallet. Jeg syntes ikke de var dårlige Subjektivt.. Endret 27. juli 2007 av Akarno Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg synes den var ganske kul - jeg ville gitt den 6+/10. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg likte Planet Terror veldig godt,men det er en spesiell type film så ikke passer for alle. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Må innrømme jeg lo skikkelig godt, utrolig mange tekniske detaljer bare i effektene selv som var spot-on, plutselig et ord som ble pratet men som ikke kom med i lyden, SKIKKELIG grove kutt, var det ikke forresten et pausebilde når Rose stod på alle fire praktisk talt naken og filmen/ruten (frame) varmet opp fordi projektoren stod for lenge på samme bilde? 3/10 er jo selvfølgelig greit nok, men ærlig talt - for en kontrast til denne: http://www.imdb.com/title/tt1077258/ Spesielt artig hvordan filmen refererte til Death Proof midt i. Nesten Pulp Fiction om igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg