erot71 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Har lest en del innlegg her om denne routeren, mange har problem med onlinespilling. Det har vel ikke kommet så mange gode løsninger på problemet. Er det noen som får den til å virke ? I så fall hvordan ? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Vet ikke noe om SMC, men tenkte denne linken kunne hjelpe: http://www.dslreports.com/forum/smc Det beste forum-stedet jeg har funnet som har spesifike forumer per leverandør (D-link, 3Com, SMC osv...). Mange med mye erfaring og peiling. -Wolf5 Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Takk for det tipset ! Håper jeg kommer noe videre der. Hva med dere andre ? Har dere funnet ut av det ? Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg hadde problemer med spilling over battle.net. Jeg gikk inn på advanced setup -> NAT -> special applications. Der skriver du bare inn porten som spillene dine bruker og gir portene full tilgang til internett. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Ok, men hvilken port skriver jeg da ? På f.eks MOH brukes vel flere porter, når jeg ser på de jeg skal koble meg opp mot har de forskjellige porter...? Vanskelig dette her. Er det ikke mulig å åpne alle porter ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå