LIAanerud Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ok, gjør som du sier jeg Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ok, gjør som du sier jeg 9157344[/snapback] Bare så det er sagt: instruksjonsboken er genial do-lektyre de neste ukene. Du kan lære mye om kameraet ditt ved å lese den, men nesten ingenting om fotografi. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Bare så det er sagt: instruksjonsboken er genial do-lektyre de neste ukene. Du kan lære mye om kameraet ditt ved å lese den, men nesten ingenting om fotografi. 9157719[/snapback] Meget godt poeng dette her. Les fotokompendiet eller en god fotbok for å lære fotografi. Les instrukjonsboken for å lære kameraet kjenne. Hvis du studerer fotokompendiet/boken først, så skjønner du instruksjonsboken bedre. Jeg har sett at det finnes dedikerte bøker for D70(s) (og andre kameraer). Er dissee egentlig noe tess? Tom Lenke til kommentar
LIAanerud Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Leste kompendiet i natt! Jeg har begynnt å forstå prinsippene, men det blir utrolig mye prøving og det meste feiling Men det morsomste av alt er jo at man ser motiver overalt! Som sagt tidligere, 2 bevere første kvelden. I dag fikk jeg knipsa ett rådyr på vei hjem fra jobb + 2 elger i løpet av ettermiddagen. Nå har jeg vært på besøk hos beverene igjen, men fortsatt uklare og/eller mørke bilder. Begynner å lure på om man er nødt til å ha stativ for å fotografere når det begynner å bli mørkt...?! I tillegg har jeg farta rundt på gardermoen i dag og knipsa bilder av fly osv. Ble ikke mye jobbing gitt.... Jaja, fortsatt fornøyd jeg ihvertfall, god helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå