My2Cents Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Kjøpte en PSP for noen dager siden og tok med den opp til Alta (svigers bor der) De har trådløs nettverk her, og jeg har Killzone på PSP Får å spille online må jeg ha en konto Saken er at jeg må registrere meg på denne siden her for å lage en online account til PSP Før du kan registrere deg, må du ha en nettverkstilgangskode. Skriv inn nettverkstilgangskoden for å begynne registreringen Hvor finner jeg denne nettverkstilgangskoden til min PSP? Står den på selve enheten eller et annet sted? Endret 18. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det fulgte med sånn lapp med nettverkskoden på. Det var en rød liten lapp tror jeg. Hvis du har nettverkskode til PS2 fra før, så trenger du ikke å regristere deg på nytt. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg måtte skrive inn en kode som jeg fant inne på routeren min, den sto i klartekst Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg måtte skrive inn en kode som jeg fant inne på routeren min, den sto i klartekst 9094601[/snapback] Den koden du skrev var ikke Playstation Nettverkskode, men SSID eller passordet til routeren din ellerno. Han som startet posten er ute etter nettverkstilgangskode til PSP tror jeg. Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Det fulgte med sånn lapp med nettverkskoden på. Det var en rød liten lapp tror jeg. Hvis du har nettverkskode til PS2 fra før, så trenger du ikke å regristere deg på nytt. 9094596[/snapback] Den lappen ligger nok hjemme i esken Lenke til kommentar
Blue Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg måtte skrive inn en kode som jeg fant inne på routeren min, den sto i klartekst 9094601[/snapback] Den koden du skrev var ikke Playstation Nettverkskode, men SSID eller passordet til routeren din ellerno. Han som startet posten er ute etter nettverkstilgangskode til PSP tror jeg. 9094605[/snapback] Ok, da misforsto jeg litt Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det fulgte med sånn lapp med nettverkskoden på. Det var en rød liten lapp tror jeg. Hvis du har nettverkskode til PS2 fra før, så trenger du ikke å regristere deg på nytt. 9094596[/snapback] Den lappen ligger nok hjemme i esken 9094608[/snapback] Rød lapp ja. Nettopp gjort dette selv. Fikk et fysisk brev i posten fra Malta ellerno hvor man får enda en kode man må skrive inn for å aktivere kontoen din endelig. Så det tar altså litt tid hele denne prosessen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 jeg fant lappen i esken min jeg og nå, men hva skal man med den lappen a? jeg har jo internett på maskinen så hva trenger man den til? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 jeg fant lappen i esken min jeg og nå, men hva skal man med den lappen a?jeg har jo internett på maskinen så hva trenger man den til? 9094967[/snapback] Det står i første posten hvis du leser... for å spille online. DVS. spille PSP-spill via internett sammen med andre og/eller dele ting i forbindelse med et spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå