Koma Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei, godtfolk! Har nettopp gått til innkjøp av BF1942. Et utrolig spill. Har allerede spilt demoen på nettet en god stund. Hver gang jeg spiller med det nye spillet, både singel og multiplayer, må jeg ha cd-en i cd rommen. Finnes det muligheter for å lage en image på harddisken istedenfor å bruke cd-en? Takker for all råd og veiledning. Koma Lenke til kommentar
zeox Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 du kan jo bruke easy-cd creator til å lage et image til å ha på hd'en... men da må du også laste ned en backup-cd crack til å spille det med... det beste er vel å laste ned en image fil fra nettet, fordi de slipper du å laste ned den forbanna crack'en... Lenke til kommentar
Koma Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Takk for info! Ved nedlasting fra nettet, hvordan vil en slik fil se ut (.exe?), og hvilken størrelse vil den eventuelt være på? Takk Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hvis du vil ha en crack til spillet, så varierer størrelsen.. men de fleste er fra et par kilobytes til en mb.. *host* www.megagames.com *host* Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 For å lage imager av cder er CloneCd et godt alternativ. Så trenger man et program for å åpne imaget. Foreksempel Deamon Tools. Det oppretter en ny cd-rom som imagene blir åpnet i akkurat som en ekte cd, bare at det kjører fra hd. Du må også laste net et backup crack fra foreksempel www.megagames.com Håper dette hjalp Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 det beste progtrammet til å lage image... iso, bin, img... osv er BLINDWRITE! Lenke til kommentar
Koma Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Hei, igjen godtfolk! Jeg har nå løst problemet. Jeg fant fila på linken dere ga meg. I tillegg har jeg fått en del info som jeg vil ta i bruke ved en senere anledninger Jeg takker for all hjelp. Koma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå