danilovic Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Er på utkikk etter nytt tastatur, ettersom det har gått opp for meg at jeg sitter inne med et Compaq-tastatur. Har kommet fra til at jeg vil ha et av disse: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...18&GrpID=2&s=pl http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...18&GrpID=2&s=pl http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...18&GrpID=2&s=pl http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...agerantall=10pl http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...relagerantall=2 Hvilket av disse burde jeg gå for? Ikke noe trådløst på meg, nei. _________________ Hva er best av GF3 og Radeon? :razz: Hva er best av Intel og AMD? :razz: [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-01-18 21:00 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Skjønner ikke hva som er så ille med Compaq tastatur men. Ett av min bedre tastatur har vært ett Packard Bell tastatur :wink: Uanz, siden du vil ha nytt så skal du selvsagt gå for Logitechs tastatur. Om du velger det du linker til eller ett annet fra Logitech så blir du fornøyd. Logitech = kvalitet. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 jeg hadde gåt for det nye til memorex, ser bra ut :smile: eller så kan jeg anbefale ett annet bra tastatur til rundt 600kr. Jeg har brukt det i ett års tid nå, eneste musa på tastauret er ikke helt topp... Sånn ser det ut : Norsk importør er Target United AS, som kan kontaktes på: tlf. 69 35 44 40 eller [email protected] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Schtylish tastatur da :smile: Bare en ting ved Logitech-tastaturene jeg ikke liker: Jeg synes de har en tendens til å ha "seige" knapper :sad: Ellers synes jeg Memorex sitt så superspenneende ut Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Det beste er vel å få tak i et Mitsumi-tastatur? Mitsumi KFK-EA4XA f.eks... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Hvor selger de det? Hadde MItsumi. Superdigge knapper. Men kompisen min sølte et glass vann i det :sad: Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Har selv Compaq tastatur. Og ja, det er eneste jeg har fra Compaq! Tastaturet er kjempedeilig, ville ikke byttet det mot noe som helst. Hva er kriteriene for at et tastatur skal være bra? Pene knapper? Klikkelyder? Trege/raske taster? Behold Comapaq tastaturet, og bruk pengene på noe fornuftig:) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Men det har ikke Windows-taster eller hurtigtaster. Dessuten er det mildt sagt _skittent_. Også er det fra jobben til Pappa :wink: Lenke til kommentar
Stone Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Tastaturet du aldri blir kvitt!! http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...18&GrpID=2&s=pl Trenger et ergonomisk tastatur med USB hub, og det må helst være sort. IBM har et, men koster selvfølgelig skjorta :sad: S-O Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Keytronic er det siste jeg vil ha. Må si at nevnte Microsoft-tastatur har USB-hub og er ergonomisk, mem ikke svart. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 Noen som veit hvor man får Mitsumi? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 De har det på JR Dataline, trur eg... Hardware.No har testa dem en gang i tida... Ligger sikkert link her en plass.. Husker at de kom på 33. plass eller no sånt... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 Du hakke tilfeldigvis en link? :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 Noph... Ingen slike tastaturer der. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 JR Dataline har verdens mest rævva webshop... Men dersom du ringer de eller mailer de... (Ring. Ikke mail. De er lame på nett-greier.) De kan muligens sende deg ett tastatur... Dersom de har sånne enda... Lykke til! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Du bør uansett kjøpe deg et slikt ergonomisk tastatur (sann med bøy på). Fantastisk godt å skrive på og etter 3 dager med et slikt vil du ikke gå tilbake. HAr Logitech desktop pro trådløst og er kjempeførnøyd. Store fine taster og fungerer fint i spill. Musen blir litt treg i noen spill (Black & white), men plager ikkem eg noe voldsomt ette som jeg ikke spille så innmari masse. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Du bør uansett kjøpe deg et slikt ergonomisk tastatur (sann med bøy på). Fantastisk godt å skrive på og etter 3 dager med et slikt vil du ikke gå tilbake. HAr Logitech desktop pro trådløst og er kjempeførnøyd. Store fine taster og fungerer fint i spill. Musen blir litt treg i noen spill (Black & white), men plager ikkem eg noe voldsomt ette som jeg ikke spille så innmari masse. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Liker rette, tynne, pene, slanke tastaturer.... Ikke sånn digre feite greier med sving på... Mitsumi 4eva', bejbeh! (Fjortis?) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2002 Men hva med de jeg nevnte? Jeg vil kun ha ett av de. :smile: Microsoft sitt har jo USB-hub. Det som er utslagsgivende, er nok hvor digge knappene er. Helst ikke bråkete, og iaffal ikke seige! :razz: Lenke til kommentar
Borf Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 det beste tastatur som du får er det som dei selger på clas ohlson, som er blått, og koster 350,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå