KeyanZa Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 har kikka litt på forumet her, må innrømme jeg har aldri sett en episode av heroes, men lurer nå på å skaffe meg sesong 1.... noen som vet hvor jeg kan kjøpe den fra? er sesong 2 ute også? Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 har kikka litt på forumet her, må innrømme jeg har aldri sett en episode av heroes, men lurer nå på å skaffe meg sesong 1.... noen som vet hvor jeg kan kjøpe den fra? er sesong 2 ute også? 9094569[/snapback] Vente til høsten, då sender dei sesong 1 på nrk3! Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Vente til høsten, då sender dei sesong 1 på nrk3! 9099697[/snapback] vet det, men jeg skal ha den på dvd. pluss hvor mange sesonger er der? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Sesong 1 er ventet å komme på dvd i USA i september, men her i Norge kan vi sikkert ikke vente å se den før den er ferdigsendt på Nrk. Sesong 2 begynner på NBC 24. september. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 I følge wikipedia kommer Heroes på Sone 2-DVD 20. desember. Det jeg sliter med er å finne ut om jeg skal investere i HD-DVD spiller for å så kjøpe HD-DVD'ene av Heroes. En så vanvittig bra serie fortjener vannvittig god kvalitet Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Heroes er ikke utgitt på DVD ennå. I følge Amazon.com kommer Heroes på DVD og HD DVD 28. august i USA (region 1). Og på Amazon.co.uk er region 2 lista som 10. desember. 9105796[/snapback] Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Har nå bestilt Heroes på HD DVD fra Amazon.com, gleder meg! HD DVD utgivelsen skal ha utrolig mye snop i form av ekstramateriale. Les anmeldelse her og her. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg bestilte også Heros fra Amazon.com her om dagen. Brukte koden TVGUIDE5 som ga 5% rabatt, det blir jo ikke så mange dollar i rabatt, men det hjelper jo (koden er gyldig t.o.m. 31. august). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå