Gå til innhold

UEFA Champions League 07/08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg ser situasjonen, så er den latterlig.

 

Men når jeg tenker meg om så er det en selvfølge at Dida ikke vet hva han skal gjøre, når han blir klaska til, så snur han seg for å ta supporteren, men så tror jeg det faller inn for han at supporteren kan skade han. Så Dida velger da å falle ned på bakken, og for å prøve å stoppe kampen og vise hva som har skjedd. For når en ligger nede viser dem alltid reprise av det. For om kanskje Dida ikke hadde gjort noe og oversett det, ville det kanskje aldri ha kommet fram, uten tatt i Skotsk politi og dem som var der og så ham.

 

Hadde jeg vært i samme situasjon, så vet ikke jeg hva jeg ville gjort eller ha følt når en kommer løpene mot meg.

 

Men grei straff for begge, Celtic får ikke svi så mye, og Dida får en passene straff.

 

Tenk om Dida hadde kastet seg ned med engang han ble rørt! Det ville fått store konkvenser, det er jeg gla for at Dida ikke gjorde!

Lenke til kommentar

Ble Dida knivstukket?

 

Nei, Dida fikk et vennlig klask på skulderen, prøvde å ta igjen inntrengeren, skjønte ut at han ikke klarte det og dermed prøvde å filme seg til en mulig poengstraff for Celtic. Dette er så usportslig som det er overhodet mulig å bli.

 

Jeg har mistet all respekt jeg engang hadde for Dida og fryder meg over at han må stå over kampene mot Shaktar.

Lenke til kommentar
Tenk om Dida hadde kastet seg ned med engang han ble rørt! Det ville fått store konkvenser, det er jeg gla for at Dida ikke gjorde!

Ja Dida visste storsinn. Latterlig å prøve og bortforklare dette latterlige stuntet, det var kynisk og ufattelig usportslig av Dida. Å det han kommer til og bli husket best for når karrieren er over.

Lenke til kommentar

DJ_Dark les litt på nytt,, står

Jeg skjønner at det er en litt anderledes men. På hva personene gjorde!

 

Men begge brøt en regel som er uakspektabel, selv hvordan det går...

 

Dem tok seg inn på banen, 1person gjorde det i Danmark, Danmark ble straffet hard, 1person gjør det samme i Celtic kampen, men Celtic fikk "ikke" straff..

Lenke til kommentar
Dem tok seg inn på banen, 1person gjorde det i Danmark, Danmark ble straffet hard, 1person gjør det samme i Celtic kampen, men Celtic fikk "ikke" straff..

Dette var en person som åpenbart skulle skade dommeren. I tillegg er det veldig formildende omstendigheter når Dida prøver og utnytte en slik situasjon. Hadde man gitt Milan 3 poeng ville jo signalet man sendte ut vært helt på trynet.

 

Gi opp og forsvar dette. Milan skal være glad Dida ikke blir bannlyst lengre. Imo skulle han fåttt lengre suspensjon, samt at Milan skulle vært straffet for og ta han ut.

Lenke til kommentar
Dette var en person som åpenbart skulle skade dommeren. I tillegg er det veldig formildende omstendigheter når Dida prøver og utnytte en slik situasjon. Hadde man gitt Milan 3 poeng ville jo signalet man sendte ut vært helt på trynet.

 

Gi opp og forsvar dette. Milan skal være glad Dida ikke blir bannlyst lengre. Imo skulle han fåttt lengre suspensjon, samt at Milan skulle vært straffet for og ta han ut.

 

Hvorfor skal en ikke bytte ut en som påstår at han er skadet samtidelig at dem ikke så situvasjonen?

 

Jeg er sikker på om du var trener ville byttet en spiller ut, som påstår at han er skadet samtidelig at du ikke har sett situvasjonen. (regner med at du sier nei..)

 

Men, en supporter skal ikke inn på banen, det er samme regel som ble brytet i Danmark og i Skottland.

 

I sommer når Brasil var i Svergie kom en som har sittet i fengsel inn og løp mot Ronaldinho, ikke noe skjedde bare at han ville ta på han eller no.

 

Jeg vil ikke forsvare noen av dem, men i Danmark og Celtic ble samme regel brutt! Og det bør du snart innrømme!

Endret av 3Maldini
Lenke til kommentar
Hvorfor skal en ikke bytte ut en som påstår at han er skadet samtidelig at dem ikke så situvasjonen?

Ikke så situasjonen? Dette er noe Ac milans benk påstår, og Dida er da selv medlem av Ac Milan.

 

Jeg vil ikke forsvare noen av dem, men i Danmark og Celtic ble samme regel brutt! Og det bør du snart innrømme!

Du prøver og rettferdigjøre det Dida gjorde. Nei det er ikke samme regel, i Danmark ble dommeren angrepet. Ikke et vennlig klapp på skuldra. Noe vidt forskjellig. Skal man straffe klubber med tapt kamp hver gang en tilskuer er på banen? Hvis ikke, hva er poenget ditt? Celtic fikk straff, Dida fikk straff, Ac milan fikk uheldigvis ikke.

 

Det er synd at fokus ble tatt fra Celtics seier over Milan, og over på denne latterlige situasjon.

Lenke til kommentar

Dida fortjente straffen.

Milan hvorfor skal dem ha straff? pga dem er Italienske? O.o (sjokkerer meg ikke fra engelsk supporter) (jeg selv prøver å være 50-50 på alle land) (likestilling^^) (skjønner VG og Norge har presset hode ditt til å elske engelsk, overse spansk/tysk, hate italiensk osv.

 

Men jeg nevner det igjen, begge personene brøt en og samme regel, NEMLIG å ta seg inn på banen

Forståt det nå?

 

Celtic fortjener ikke å tape den kampen, men litt strengere straff hadde vært ok, for 270tusen er ingenting, for dem får vel 550tusen for å vinne en Cl kamp, så da tjente dem inn 230tusen.

 

Eneste positive ved denne saken er at Dida ble straffet av UEFA mens Celtic utestengte supporteren.

Lenke til kommentar
Men jeg nevner det igjen, begge personene brøt en og samme regel, NEMLIG å ta seg inn på banen

Forståt det nå?

Så poenget ditt er? Lik straff for lik overtredelse? Isåfall skjønner jeg poenget ditt å hvorfor du trekker frem Danmark kampen, men så sier du

Celtic fortjener ikke å tape den kampen, men litt strengere straff hadde vært ok, for 270tusen er ingenting, for dem får vel 550tusen for å vinne en Cl kamp, så da tjente dem inn 230tusen.

:ermm:

 

Så nei jeg har ikke forståt det nå. Hvis du ikke da mener at man skal vise skjønn i hver enkelt situasjon, noe jeg har sagt hele tiden.

 

Milan hvorfor skal dem ha straff? pga dem er Italienske? O.o (sjokkerer meg ikke fra engelsk supporter) (jeg selv prøver å være 50-50 på alle land) (likestilling^^) (skjønner VG og Norge har presset hode ditt til å elske engelsk, overse spansk/tysk, hate italiensk osv.

Men når du sier slike ting erklærer du deg selv idiot i mine øyne, å trekker diskusjonen ned på et lavmål som jeg ikke gidder og komme ned på :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...