Armageddon Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Han måtte faktisk ut på båre for det der.. Men uansett så var det en supporter som stormet banen, noe som kan bli slått ned på rimelig hardt. Men poengstraff blir litt for hardt igjen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvis det faktisk skjedde noe med han, så er poengstraff tenkelig. Men hvis det der er jukseri og fanteri, så bør poengstraff ikke skje. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kanskje han kom med et mystisk stoff og smørte i ansiktet hans? Uansett så skal jo ikke tilskuere komme seg inn på banen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Antrax. Må det være. Vi må nesten opprette en støttegruppe for stakkars Lehmann, oi mener Dida... Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 kjedde det noe med han er han ok? Lenke til kommentar
XLSolo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Dida er morsom. Til noe annet. Flores må bort fra Valencia med en gang. Elendig trener, har gjort om valencia til et kjedelig og uinspirert fotball lag. jeg bryr meg ikke om det er 10 tap på rad som skal få han bort bare han går snart. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Go Dida! Herlig gjort av Dida, ispose og alt. Dette får Drogba og Lehman filminga til å ligne på B-skuespill... Endret 4. oktober 2007 av SasaB Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er jo nesten like morsomt å se på tilskueren etter han har "slått" Dida. Snur seg rundt og ler. Haha. Dida bør få Oscar i år. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Så patetisk av Dida Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Som Milan-supporter må jeg bare si at dette gjør meg veldig flau. Celtic skal ikke ha noe mer enn en liten bot. Og den boten skal være pga. at en supporter klarte å storme banen. Han gjorde da ikke Dida noe som skulle tilsvare at Dida faller om på den måten. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hvor langt må Rosenborg komme i CL hvis vi skal ha flere plasser i CL og UEFA cupen Endret 4. oktober 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Bedre enn siste plass i gruppa. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg tror ikke Dida vet helt hva han skal gjøre, han kan jo nesten ikke reise seg opp igjen med en gang, da ville det vært enda dummere... Men morsomt med litt tull noen ganger Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Bedre enn siste plass i gruppa. 9652074[/snapback] så hvis vi kommer på 3. så får kanskje 2cl lag neste år? Endret 7. oktober 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kommer RBK på tredje plass får de plass i UEFA-cupen, som de så vidt jeg har forstått, må vinne for å være kvalifisert til CL. Enten må de vinne CL, ellers må de vinne UEFA-cupen for å komme seg til CL til neste år.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kommer de på tredje plass kommer de inn i en eller annen runde i Uefa cupen, i år. Deres kvalifisering til CL har kun med ligaplassering i hjemland å gjøre. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 ok. men det jeg mente var hvor langt RBK må komme for at f.eks Brann OG Lillestrøm kan bli med i CL, hvis de er på topp? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Da må vell Norge som nasjon være ranket 14 eller bedre i europa. Tar jeg ikke helt feil, er det de 14 beste nasjonene som har 2 eller flere lag i cl. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) UEFA Champions League rangeringer Her finnes det meste av info om emnet. Endret 11. oktober 2007 av OlaTK Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Flott at Dida blir straffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå