Luis_Garcia Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Disse mener jeg at man bør se opp for: Hele Liverpool Rosicky, Adebayor, Walcott, Van Persie- Arsenal Malouda, Drogba- Chelsea Hele Roma Kaka, Pato- AC Milan Zlatan, Crespo- Iner Samir Nasri- Marseille Quaresma- Porto Rui Costa- Benfica Affelly- PSV Eindhoven Diego- Werder Bremen Castillo- Shaktar Donetsk Sneijder, Guti, Robinho- Real Madrid Silva, Villa, Morientes, Zigic- Valencia Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Og ikke minst Christer Basma på Rosenborg. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ser ikke helt hvorfor man skal si hvem i hele Champions League man skal passe seg for, når Rosenborg aldri i verden kommer til å klare å komme seg videre fra gruppespillet. Nei, Rosenborg bør nok passe seg for alle i gruppa si, det er nok mer enn nok. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ser ikke helt hvorfor man skal si hvem i hele Champions League man skal passe seg for, når Rosenborg aldri i verden kommer til å klare å komme seg videre fra gruppespillet.Nei, Rosenborg bør nok passe seg for alle i gruppa si, det er nok mer enn nok. 9473982[/snapback] Nå tenker jeg på hvem som kan dominere i Cl, av spillerne og kan forandre en hel kamp, som også kanskje går til en større klubb pga hans spill i CL! RBK er på det nivået at alle er farlige ute i CL. Kaka dominerte mot alle de gode lagene i CL, mens C.Ronaldo var gode mot de dårlige PL lagene.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 dårlige PL lagene i CL? hva menes du med det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 dårlige PL lagene i CL? hva menes du med det? 9475907[/snapback] Han skrev aldri dårlige PL lagene i CL. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Verdens beste playmaker, Pirlo, brilijerer som vanlig, for et frispark og for en assist. Min favorittspiller Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Verdens beste playmaker, Pirlo, brilijerer som vanlig, for et frispark og for en assist. Min favorittspiller Helt enig. --- Hahaha. Knallbra av RBK. Håper inderlig at RBK vinner over Chelsea i kveld. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Morsomt med en uavdjort til RBK. Selv om det er et veldig bra resultat, var det uansett litt ergelig a Shevchenko fikk inn et sånn dustemål. Uansett, vi (litt rart at jeg sier vi når jeg er med i Klanen) satte en støkk i Chelsea. Dette hjelper på kvota til Norge når UEFA skal finne ut hvor mange lag vi får ha med i CL og UEFA-cupen. Lenke til kommentar
Ich bin hier Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Går det kamp på TV3 eller Viasat4 i kveld? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det går på Viasat 4. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Skal se på Sporting Man U etterpå. Kan bli en morsom kamp selv om jeg ikke heier på noen av lagene. Hvilke andre kamper går på tilgjengelig TV i dag? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Skal se på Sporting Man U etterpå. Kan bli en morsom kamp selv om jeg ikke heier på noen av lagene. Hvilke andre kamper går på tilgjengelig TV i dag? 9529599[/snapback] hmm vet ikke men det går hvertfall ingen kamper på tv3 i dag. kampene går vel på Viasat 4, viasat sport kanalene sender vel så sender SportN Fenerbahce - Inter. litt rart at SportN ikke sender Barcelona Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Viasat satset så stort igår at ManU-Sporting gikk på to kanaler... Synd, men ikke sjokkerene! Endret 20. september 2007 av 3Maldini Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Skal se på Sporting Man U etterpå. Kan bli en morsom kamp selv om jeg ikke heier på noen av lagene. Hvilke andre kamper går på tilgjengelig TV i dag? 9529599[/snapback] hmm vet ikke men det går hvertfall ingen kamper på tv3 i dag. kampene går vel på Viasat 4, viasat sport kanalene sender vel så sender SportN Fenerbahce - Inter. litt rart at SportN ikke sender Barcelona 9529669[/snapback] Hvis du vil se en vilkårlig kamp kan du det på viasatondemand.no (funker kun i Internet Explorer). Da må du riktignok se det på PC-en, betale 39 spenn, og kvaliteten på streamen er bare middels høy. Men jeg så nå ihvertfall Barca - Lyon og fikk se en meget bra kamp Endret 21. september 2007 av stonebro Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Håper ikke Celtic får poengstraff for det som skjedde idag. Jeg siterer en fyr på et annet forum: "hva driver du med dida.... en eller annen fyr løper ut på banen, gir dida et veldig veldig lite klapp, løper videre, dida prøver å følge, gir opp og legger seg?" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 "hva driver du med dida.... en eller annen fyr løper ut på banen, gir dida et veldig veldig lite klapp, løper videre, dida prøver å følge, gir opp og legger seg?" 9630669[/snapback] Hahaha! Jeg ler! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 *Hulk, grin* hva skjer med mitt kjære Milan. Ikke gjør det de bra i Serie A, og i Champions League som de skulle satse så stort på, taper de. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 "hva driver du med dida.... en eller annen fyr løper ut på banen, gir dida et veldig veldig lite klapp, løper videre, dida prøver å følge, gir opp og legger seg?" 9630669[/snapback] Hahaha! Jeg ler! 9630687[/snapback] Så situasjonen nå. Fy faen, noe av det dummeste jeg har sett. Får Celtic poengstraff for dette her klikker jeg. Celtic-supporteren er såvidt nær Dida i kragebenet, før Dida løper etter han, og faller død om... http://www.d1g.com/video/show/?id=1435095 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå