DJ_Dark Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nesten å bare gratulere med Champinos League 07/08. Men som alle vet så er det litt skummelt å ta det på forskudd 9199459[/snapback] Ikke ta ting for forskudd, men håpet er veeeldig mye høyere nå! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Hafnarfjördur/BATE Borisov - Zaglebie Lubin/Steaua Bucuresti Tampere/Levski Sofia - Astana/Rosenborg Spartak Moskva - Celtic Werder Bremen - Domzale/Dinamo Zagreb Ventspils/Salzburg - Pyunik/Sjaktar Donetsk Ajax - Zilina/Slavia Praha Valencia - Debrecen/Elfsborg Genk/Sarajevo - Dinamo Kiev Fenerbache - Anderlecht Rangers/Zeta - Røde Stjerne/Levadia Tallinn Toulouse - Liverpool Benfica - København/Beitar Jerusalem Lazio - Dinamo Bucuresti Sparta Praha - Arsenal Blir spennende oppgjør det her. FC København får det tøft i år.. Arsenal pleier å slite mot lag som Sparta Praha og Spartak Moskva... Ser ut til at det må en sensasjon om Sverige skal bli representert i CL. Elfsborg møter tross alt selveste Valencia Så nå har vi alle muligheter til å "overta" tronen som ledende i norden. Endret 3. august 2007 av wurrzagh Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Tror Elfsborg får det vanskelig hvis de vinner mot Debrecen. De har jo 1-0 på bortebane enn så lenge. Endret 3. august 2007 av Pingun Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Spartak Moskva - Celtic vil nok bli et spennende oppgjør vil jeg tro, og det samme vil det bli mellom Benfica - FCK. For min del ser det ut til å bli endel uinteressante oppgjør i tredje runde, og jeg tror ikke det blir noe særlig med overraskelser egentlig. Hadde vært fint å hatt Rosenborg i gruppespillet - gjerne i samme gruppe som Manchester United for første gang. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 gjerne i samme gruppe som Manchester United for første gang. 9200717[/snapback] Jeg hadde reist til Trondheim for den kampen, det er det ingen tvil om! 600 kilometer? Pytt... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Første post er igjen oppdatert. Denne gang med resultatene fra andre kvalifiseringsrunde, og det ferdige oppesettet for tredje kvalifiseringsrunde. Da ble det altså Tampere fra Finland for Rosenborg, den antatt letteste motstanden, selv om man sier at ingen kamper ute i Europa er lette. Som Stokke og Davidsen sa i går også, Tampere kommer nok til å ligge mye mer bakpå enn det Astana gjorde, og de er nok mye mer disiplinerte. Ellers er det morsomt at både våre svenske (Elfsborg) og dansknorske (FC København) tok seg videre til tredje kvalifiseringsrunde. For Elfsborg er nok eventyret slutt etter denne runden, mens FC København også vil få det veldig hardt mot sterke Benfica. Jeg har også merket meg at hviterussiske BATE Borisov har tatt seg "helt" frem til tredje runde, og at de med litt flaks kan slå Steaua. Det vil vel såvidt jeg vet være første gangen et hviterussisk lag når gruppespillet i Champions League. De startet forøvrig i første kvalifiseringsrunde og har slått ut kypriotie APOEL og islandske Hafnarfjördur på veien, og vil møte langt hardere motstand når de står på motsatt banehalvdel av de tidligere europacupmesterene Steaua. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg irriterer meg over Røde Stjerne (Crvena Zvjezda). Drite seg ut til de grader i Litauen. 2-1 mot et sånt lag, skammelig... Sånn går det når alle serbiske proffspillere spiller i alle steder i verden untatt Serbia *sukk* Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Ja, det var svakt av dem. Røde Stjerne er jo en tradisjonsrik klubb. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan noen komme med en oppdatering av kampene som ble spilt i går? Lurer på hva resultatet ble i mange kamper. Valencia - Elfsborg?? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan noen komme med en oppdatering av kampene som ble spilt i går? Lurer på hva resultatet ble i mange kamper. Valencia - Elfsborg?? 9294026[/snapback] 3-0 Benfika - FCK 2-1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Kan noen komme med en oppdatering av kampene som ble spilt i går? Lurer på hva resultatet ble i mange kamper. Valencia - Elfsborg?? 9294026[/snapback] Det ligger en direktelink i første post, og det er heller ingen umulighet å sjekke VG/Nettavisen/Dagbladet. Så istedet for å sitte her og vente på resultater ville jeg heller gjort det. Førsteposten er oppdatert med resultene fra første kamp i tredje kvalifiseringsrunde forresten. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Sitter og leser denne artikkelen på Dagbladet om marerittgruppene Rosenborg kan trekkes i. Jeg har selvsagt mine egne ønsker rund dette, og for en gang skyld skulle jeg ønske United og Rosenborg kunne trekkes i samme gruppe. Det har vært drømmen i maaaange år, og jeg håper det hender i år. Ved siden av Manchester United som er førsteseedet og Rosenborg som er fjerdeseedet hadde det vært morsomt å fått Roma eller Ajax fra de andreseedede og Lazio/Celtic avhengig av hvilket lag fra seedingpulje to som kommer. Hardt blir det uansett, og det skal vel et aldri så lite mirakel til før Rosenborg blir å se i en åttendelsfinale i år. Ellers er jeg også at de tyske lagene er tredjeseedet alle sammen, noe som er mildt sagt sjokkerende - men ikke uventet (motsigelse?) siden Bayern ikke deltar i år. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er trekkingen for fjerde runde trekt ennå, er rosenborg videre nå? jeg kjønner ikke helt kvalifiseringen. de har vunnet 3 kamper og mangler 1 mot tampere på hjemmebane. er det 1 trekning igjen da? eller 2? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det er 3 kvalifiseringsrunder med to kamper hver, så er det CL. Nå er det siste kamp som skal spilles i 3. kvalifiseringsrunde. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er det det samme i UEFA-cupen? Om Vålerenga vinner hjemmemøtet mot Ekranas, er de da i gruppespillet i UEFA-cupen? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er det det samme i UEFA-cupen? Om Vålerenga vinner hjemmemøtet mot Ekranas, er de da i gruppespillet i UEFA-cupen? 9306207[/snapback] Nei da er de kommet til 1 runde i cupen, vinner VIF sammenlagt borte/hjemme går de til gruppespillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Da var Rosenborg klar for ny og spennende Champions League sesong håper på Celtic jeg Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hvor langt har Rosenborg kommet i CL? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Gruppespillet trekkes akkurat nå. Følg med her du! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Gruppene: A: Liverpool Porto Marseille Besiktas B: Chelsea Valencia Schalke 04 RBK C: Real Madrid Werder Bremen Lazio Olympiakos D: Milan Benfica Celtic Shaktar E: Barcelona Lyon Stuttgart Rangers F: Man Utd Roma Sporting Lisboa Kiev G: Inter PSV CSKA Moskva Fenerbache H: Arsenal Sevilla / AEK Bucuresti Slavia Praha Stakkars Rosenborg, det blir jo David mot Goliat der Goliat vinner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå