Gå til innhold

UEFA Champions League 07/08


kaaasen

Anbefalte innlegg

Ja fint sammenlign RBK og Inter forteller mye om din kunnskap for verdens mest fantastiske sport.

 

Italienske lag spiller forskjellig fotball i utlandet og i hjemlandet

 

Milan-Manchester er vel kanskje et tydelig eksempel...

 

Enig, den kampen på san siro var et godt eksempel på at Milan hadde skrudd opp selvtilliten ti manu for mye slik at de fikk gjøre det de ville, spesielt da cronaldo som var ganske god i første kampen men ble begravd levende av gattuso i den andre kampen

Var vel heller United forsvaret som hadde åpen dag. Hadde Rio og/eller Vidic spilt ville kampen sett noe annerledes ut. Å de to målene de fikk på Old Trafford ville aldri kommet, jeg legger stort sett alle målene på Heinze sin kappe.

 

Forøvrig, hvilke lag spiller ikke ulikt hjemme og borte?

 

En annen ting. Inter spilte dårlig med vilje? For å skru opp selvtilliten? Søkt.

Ja, vil egentlig også sette målene på Heinze sin kappe. Har aldri forstått den spilleren. Har god status men gjør ganske mange grove feil innimellom tenker da Milan kampen, mot Roma i forigårs, i VM 2006 hadde han vel en skikkelig blooper osv. Men han er en ganske god spiller for det

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Går rykter om at trekningen kan ha vært fikset, noe som kanskje kan være sant.

LINK

 

Dette leste jeg på RedCafe allerede i halv 2-tiden. Garantert bullshit, noen som er heldige med tipsene sine, verre er det ikke.

 

Men brukeren "confused" høres jævlig selvsikker ut. Hadde vært greit om han hadde sagt "Jeg tipper...".

 

Men tror det er noe bullshitt jeg og. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Da var siste runde i Seria A over, og Milan er ikke å få sett i CL neste år. De gjorde en solid jobb mot Udinese i dag, men Fiorentina vant borte og da var det ingen håp.

 

---

 

Finale på onsdag for de som ikke vet det: Man. United - Chelsea. Selv holder jeg en knapp på Man. United.

Lenke til kommentar

Meget spennende kamp i går, hvorav Chelsea hadde flaks med å komme seg unna med et mål i mot etter første omgang. I andre omgangen fortsatte spenningen, Chelsea styrte store deler av tiden og Man. United hadde noen farlige kontringer. Den slovenske dommeren var usikker, synes jeg. Gjør en del feil.

 

«Man of the Match» for min del, var Essien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...