Gå til innhold

UEFA Champions League 07/08

kaaasen

Anbefalte innlegg

Ja, eller R Madrid-LFC

Tror nok at Liverpool ryker enten nå eller neste runde...har et alt for svakt lag til å komme til finalen i år igjen.

Det argumentet knuser jeg lett ved å si 2005 og 2007. :)

Sier vel det meste om cup-spill i fotball, ikke som regel alltid det beste laget som vinner, fordi det er altfor få kamper til å si noe om dette imotsetnign til ligaspill over 38 kamper f.eks...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cup er cup.

Arsenal i '03/04 og Chelsea i '04/05 er muligens to av de beste lagene som noensinne har entret en fotballbane, men det forandrer fremdeles ikke det faktumet at ingen av de kom noe lengre enn semifinalen i Champions League de to årene.

Lenke til kommentar
Ja, eller R Madrid-LFC

Tror nok at Liverpool ryker enten nå eller neste runde...har et alt for svakt lag til å komme til finalen i år igjen.

Nå sliter Liverpool for tiden, men at de taper for et 6.divisjonslag tviler jeg på. Spesielt siden vi KNUUUSTE Luton Town 5-0, WEohooo! :new_woot: Uberklasse Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Ja, eller R Madrid-LFC

Nå sliter Liverpool for tiden, men at de taper for et 6.divisjonslag tviler jeg på. Spesielt siden vi KNUUUSTE Luton Town 5-0, WEohooo! :new_woot: Uberklasse

nå snakker vi om Champions League da

Lenke til kommentar
Ja, eller R Madrid-LFC

Nå sliter Liverpool for tiden, men at de taper for et 6.divisjonslag tviler jeg på. Spesielt siden vi KNUUUSTE Luton Town 5-0, WEohooo! :new_woot: Uberklasse

Hehe.. Jahaja.. Tror jeg går og legger meg :D
Lenke til kommentar
Ja, eller R Madrid-LFC

Hehe.. Jahaja.. Tror jeg går og legger meg :D

er ikke annet å si enn LoL

Lenke til kommentar
Haha. Javel ja...

Jupp, de to sesongene var de så godt som uslåelige (Arsenal var ubeseiret gjennom hele Premier League, mens Chelsea tapte kun èn kamp).

Hahaha, Jeg sier bare United anno 99 og United i år. Samt Utallige Real Madrid lag. Å ikke tape i Premier league gjennom en hel sesong er selvfølgelig bra, men krever store mengder flaks. Å Chelsea hadde knapt skader det året. I tillegg er nivået på Premier League enda høyere nå (mye takket være vår kjære russer faktisk).

Lenke til kommentar
Haha. Javel ja...

Jupp, de to sesongene var de så godt som uslåelige (Arsenal var ubeseiret gjennom hele Premier League, mens Chelsea tapte kun èn kamp).

Hahaha, Jeg sier bare United anno 99 og United i år. Samt Utallige Real Madrid lag. Å ikke tape i Premier league gjennom en hel sesong er selvfølgelig bra, men krever store mengder flaks. Å Chelsea hadde knapt skader det året. I tillegg er nivået på Premier League enda høyere nå (mye takket være vår kjære russer faktisk).

Takk, da slapp jeg og nevne det selv :p

Lenke til kommentar
Ja, eller R Madrid-LFC

Sier vel det meste om cup-spill i fotball, ikke som regel alltid det beste laget som vinner, fordi det er altfor få kamper til å si noe om dette imotsetnign til ligaspill over 38 kamper f.eks...

Jepp, Cup er cup som det blir sagt her. Derfor synes jeg det er ganske dumt å påstå at Liverpool ikke har sjanse i CL når de har kommet til 2 finaler de siste 3 årene og i tillegg vunnet en av dem.. :)

Skal ærlig innrømme at jeg er ganske skeptisk til at det skjer i år også da, men igjen, cup er cup..

Lenke til kommentar
Ja, eller R Madrid-LFC

Jepp, Cup er cup som det blir sagt her. Derfor synes jeg det er ganske dumt å påstå at Liverpool ikke har sjanse i CL når de har kommet til 2 finaler de siste 3 årene og i tillegg vunnet en av dem.. :)

Det er synsing, en ganske rasjonell en i mine øyne med tanke på Liverpools form uansett konkurranse.

Lenke til kommentar

Tjo-bing. Jeg snakker om de respektive årsutgavene av de to lagene. Sammenlignet de på langt nær med lag som Ajax ('69-73) eller Bayern München ('74-77). Poenget mitt var at det ikke nødvendigvis er det sterkeste laget det året som henter hjem Europas gjeveste trofè.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ja, eller R Madrid-LFC

Laget er ikke noe særlig svakere enn det vi hatt de siste årene, vi vet hva Liverpool er stand til CL, jeg må ærlig inrømme at vi ligger langt bak i PL, men i CL er vi et annet lag, vi kan ikke si at Liverpool er svake på grunn av noen/fler flaue opplevelser i FA-cupen, alle vet at Liverpool er et bedre lag en Barnsley for å si det sånn

Lenke til kommentar

Tvert imot, vi har et sterkere lag nå enn vi hadde i spesielt 2005, men også i fjor. Problemet vårt er bare at vi er inne i en voldsom formsvikt hvor alt - både på og utenfor banen - går galt, og spillerne underpresterer enormt. Men jeg forventer at spillerne finner motivasjon nok i en storkveld som dette til å gruse Inter over to kamper og vinne hele dritten. :)

Lenke til kommentar
Ja, eller R Madrid-LFC

Laget er ikke noe særlig svakere enn det vi hatt de siste årene, vi vet hva Liverpool er stand til CL, jeg må ærlig inrømme at vi ligger langt bak i PL, men i CL er vi et annet lag, vi kan ikke si at Liverpool er svake på grunn av noen/fler flaue opplevelser i FA-cupen, alle vet at Liverpool er et bedre lag en Barnsley for å si det sånn

Nå var nu Liverpool et av lagene som såvidt greide å komme seg fra Gruppespillet oO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...