Gå til innhold

UEFA Champions League 07/08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips før kveldens kamper:

 

 

Liverpool - Internazionale

 

Liverpool er i elendig form, Inter cruiser gjennom Serie A med "b"-laget. Inter har ikke bevisst en dritt ute i Europa på mange år, mens Liverpool har. Scouserne har kniven på strupen og kommer til å kjempe som helter ikveld og jeg tror de vinner 1-0

 

Roma - Real Madrid

 

Nok et knepent oppgjør vil jeg si. Roma ligger på andre plass i Serie A, Real Madrid leder La Liga. Ikveld tror jeg Roma tar det lengste strået siden kampen spilles i Roma. Få fart i Mancini og Totti som har vært under pari i det siste, og få igang dynamoen De Rossi på midten bør gi en bra kamp. Tipper 2-1 til Roma.

 

Schalke 04 - FC Porto

 

Rundens kjedeligste oppgjør vil jeg si. Kan ikke så altfor mye om disse lagene, jeg tror det blir en sjansefattig batalje Arena Auf Schalke og at det ender målløst eller med enmålsseier til ett av lagene.

 

Olympiacos - Chelsea

 

Chelsea skal ned til Hellas og heksegryta som venter dem i Piraeus, en forstad til Athen. Olympiacos på hjemmebane er ingen lett oppgave så dette tror jeg enten ender 0-0 eller med ettmålsseier til gutta fra London vest.

Lenke til kommentar

Arse - Milan, B

Celtic - Barca, B

Liverpool - Inter, B

Lyon - Man Utd, B

Olympiakos - Chelski, B

Roma - Real, B

--> odds på 306,5 :p. Bettet en krone. Skal noe til for at bortelaget vinner alle kampene. Skal i det heletatt noe til for at det blir en vinner i hver kamp.

 

Arse - Milan, H

Celtic - Barca, B

Pool - Inter, H

Lyon - Man Utd, B

Olympiakos - Chelski, B

Roma - Real, B

--> 130,3 i odds, bettet en krone.

 

Arse - Milan, H

Celtic - Barca, B

Pool - Inter, B

Lyon - Man Utd, B

Olympiakos - Chelski, B

Roma - Real, B

--> 167,5 i odds, bettet to kroner.

 

Om én av disse skulle gå inn, er jeg rimelig heldig og fornøyd. :p

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Tror planen til Inter ble vellykket og mislykket.

 

Vellykket

Dem fikk styrket selvtilliten til Liverpool til møte i Italia. Slik at dem kan knuse selvtilliten i Italia.

For jeg vet at Inter enkelt kan overkjøre hvem som helst på SanSiro. Jeg tror og føler at Inter vinner hele 4-0 i Italia.

 

Mislykket

Dem slapp inn ett mål for mye noe som er et slag i trynet.

Matrix blir utestengt og Cordoba kan være skadet.

Endret av 3Maldini
Lenke til kommentar
Ja fint sammenlign RBK og Inter forteller mye om din kunnskap for verdens mest fantastiske sport.

 

Italienske lag spiller forskjellig fotball i utlandet og i hjemlandet

 

Milan-Manchester er vel kanskje et tydelig eksempel...

 

Enig, den kampen på san siro var et godt eksempel på at Milan hadde skrudd opp selvtilliten ti manu for mye slik at de fikk gjøre det de ville, spesielt da cronaldo som var ganske god i første kampen men ble begravd levende av gattuso i den andre kampen

Lenke til kommentar
Tror planen til Inter ble vellykket og mislykket.

 

Vellykket

Dem fikk styrket selvtilliten til Liverpool til møte i Italia. Slik at dem kan knuse selvtilliten i Italia.

For jeg vet at Inter enkelt kan overkjøre hvem som helst på SanSiro. Jeg tror og føler at Inter vinner hele 4-0 i Italia.

Så et bortetap uten å score bortemål er vellykket? Får Dr. Evil - assosiasjoner her. Planen er så enkel at den ikke kan slå feil :roll:
Lenke til kommentar

I dag blir det storkamp!

Fenerbahce - Sevilla

 

Fenerbahce trener Zico sier dette før oppgjøret ikveld:

 

"What we need to do tonight is to show how much we really want to be successful in the Champions League. I'm absolutely not afraid of Sevilla. If I had been afraid of them, I would not have been sitting here, I would have rather been sitting at home.'

 

Tror dette skal bli grei kjøring, vi skal ikke undervudere Sevilla, de har vist før at de er ett sterkt lag, men med suksessen Fenerbahce har hatt hjemme i Tyrkia i år, å en Kezman i scoringsform, tror jeg dette skal bli en kjekk å innholdsrik kamp

Lenke til kommentar
Ja fint sammenlign RBK og Inter forteller mye om din kunnskap for verdens mest fantastiske sport.

 

Italienske lag spiller forskjellig fotball i utlandet og i hjemlandet

 

Milan-Manchester er vel kanskje et tydelig eksempel...

 

Enig, den kampen på san siro var et godt eksempel på at Milan hadde skrudd opp selvtilliten ti manu for mye slik at de fikk gjøre det de ville, spesielt da cronaldo som var ganske god i første kampen men ble begravd levende av gattuso i den andre kampen

Var vel heller United forsvaret som hadde åpen dag. Hadde Rio og/eller Vidic spilt ville kampen sett noe annerledes ut. Å de to målene de fikk på Old Trafford ville aldri kommet, jeg legger stort sett alle målene på Heinze sin kappe.

 

Forøvrig, hvilke lag spiller ikke ulikt hjemme og borte?

 

En annen ting. Inter spilte dårlig med vilje? For å skru opp selvtilliten? Søkt.

Lenke til kommentar

Tippinga i går gikk bra så jeg prøver igjen:

 

 

Arsenal - Milan

 

Mange har allerede tippet at Milan kommer til å bli grust, jeg tror de tar feil. Milan har enorm rutine og jeg tror de klarer dette over to kamper, ikveld tipper jeg 1-0 til Arsenal eller 1-1.

 

Lyon - Manchester United

 

Lyon er alltid farlige, dette blir en målfattig kamp, ManUtd vil ha med seg et bra borteresultat til Salford, derfor tror jeg kampen ender med 1-0 til ett av lagene evt. uavgjort

 

Fenerbahce - Sevilla

 

Spennende kamp som jeg gjerne skulle ha sett, Fener har verdens beste supportere og det blir hardt for Sevilla nede i heksegryten i Istanbul. Tipper 1-0 evt målløst.

 

Celtic - Barcelona

 

Barcelona virker å ha kommet på bedre kjør i La Liga for tiden, men Celtic borte er ingen enkel oppgave. Tipper 1-0 til ett av lagene evt uavgjort.

Lenke til kommentar

Håhoi for en fotballfest det var i går! Fikk ikke sett de andre kampene da jeg så på FB - Sevilla, det var skikkelig spennende. Så veldig mørkt ut mot slutten, men Semih skuffet ikke denne gang heller. Dette er første gang i FB's historie at de slår et spanskt lag. Nå gleder jeg meg skikkelig til revansjen. Satser på uavgjort der, så er de videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...