Gå til innhold

Har noen hørt om P4550 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

vet ikke hva du mener med dyr?

men fant dette : http://www.expansys.no/p.aspx?i=151796

Vet ikke om jeg skal bestille eller vente.

noen som kjenner til denne kjappa?

er veldig usikker, kan bli mye tull viss jeg må sende den tilbake til uk for reklamasjon eller no.

leste oxo på en side, at den skulle slippes i italia 20 aug.

rart at det ikke kommer noen opplysninger snart.

Endret av Beetle
Lenke til kommentar

Har tastet litt på en slik, kontra min p4350 vil jeg si kvalitetsfølelsen var enda nen hakk høyere, og ikke minst utseende i seg selv. Ser for meg at dette kan bli min neste telefon om jeg skulle finne på å bytte da. Kjekt med GPS, umts/hsdpa og litt hvassere prosessor/minne.

Mulig det kreves noe eksterne greier for å få GPS opp å gå, fikk ikke testet det..

Ang software/shell/skin som var likt touch, så ja det virket sånn. Uten at jeg har prøvt touch. På min har jeg lagt inn diverse greier herfra: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/?en Spør du meg ser det veldig bra ut, ett hav unna den originale kjedelige wm5/6 :)

Endret av el`satanical
Lenke til kommentar

Snakket med 1 forhandler i dag, og han kunne fortelle at den kommer 15 sep.

men at dette var ubekreftet.

Så han trudde ikke, at han ikke hadden den før 1 okt.

På pdadb.net har di oxo forandret datoen til september. :-/

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg utrolig til denne kommer i butikkene. Hadde egentlig tenkt å gå for TyTN, men venter nå til TyTN II kommer. Syntes heller ikke at prisen var avskrekkende da TyTN fremdeles koster rundt 6000 kroner og P4550 ser ut til å ligge på rett under 7000 (komplett.no har bekreftet prisen på 6990,- og hos yatack.no ligger den på 6729,-)

Dersom man ikke vil betale 7000 for en mobil kan jo man også vente noen måneder og så ligger der nok flere telefoner litt billigere ute på bruktmarkede da der er alltid noen som kjøper slike telefoner når de lanseres men etter kort tid finner ut at de var for avanserte eller tungvindte for ens bruk.

Endret av jello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...