MrGamlis Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Er det noen som vet om det er enkelt å få seg rom/leilighet for to når man ankommer på øyene utenfor Kroatia i starten av august? Har reservert rom noen dager i Dubrovnik, men kunne tenkt meg å reise litt rundt på øyene, og tatt ting litt som det kommer. Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Er det noen som vet om det er enkelt å få seg rom/leilighet for to når man ankommer på øyene utenfor Kroatia i starten av august? Har reservert rom noen dager i Dubrovnik, men kunne tenkt meg å reise litt rundt på øyene, og tatt ting litt som det kommer. 9094323[/snapback] Besøkte Hvar mens jeg bodde i Split for noen år siden. Rakk ikke ferga tilbake, men det gikk greit å finne sted å bo. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Om du ankommer med ferge til byen står det massevis av folk og vil selge deg "nice apartments" for x antall dager.. Viktig å prute og avtale pris på forhånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå