toth Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Heisann, hatt min E65 et par uker nå, men kan for alt i verden ikke finne noe menyvalg hvor jeg kan angi at både navn og nr skal vises når jeg blar i kontakter. Finnes seriøst ikke denne muligheten? Den er jo på langt billigere og mindre avanserte telefoner. Finner heller ingen mulighet for å legge inn alarm som repeteres, f.eks vekkerklokke mandag-fredag. anyone? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Du må evnt. laste ned 3.parts programvare for disse mulighetene. Litt usikker på hvilket program som egner seg for kontaktliste-problemet ditt. Bruker selv Alon Contact Guide, men litt usikker på om denne har mulighetene du etterspør. For Alarm finnes det flere muligheter: NiceAlarm, Best Alarm, Handy Alarm, Igor Dontsov Alarm Manager, etc. Bruker selv førstnevnte. Endret 18. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Takker for svar.. Noen som har forslag til gratis alarm-program..? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Har hatt Symbian i snart 3 år nå, og har skummet nettet etter gratis-program like lenge, men ikke kommet over noe gratis alarm-program ennå desverre. Så såvidt jeg vet, så finnes ikke dette heller... Endret 18. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Takker for svar.. Noen som har forslag til gratis alarm-program..? 9095303[/snapback] Handy clock har jo en alarmfunksjon, ikke akkurat gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå